Image

I Hetaste Laget..
Click the picture to view full size.
Hur skulle jag kunna ta bort någon av mina älskade tuppar??
Inte nog med att Nore växer så det knakar men va fan gör man..
Va skulle du gjort??

Information om skaparen

Information

gäst

Postad22 apr-11 kl 19:21
Bredd × Höjd724 × 1024
Filstorlek174 KB
FilnamnOMTUPPARNA.jpg
Visningar341
Betyg
Kommentarer4
BBC embed code
HTML embed code
Direkt länk
Kommentarer Kommentarer sorteras efter datum - Stigande Sjunkande

gäst

Kommentar #1 - Postad 22 apr-11 kl 23:22
Bygga fler hönshus - det verkar vara med dina tuppar som med tatueringar - har man en vill man bara ha fler  ;D ;D

vinsola

• Totalt antal föremål: 14
  • Totalt antal kommentarer: 21
Kommentar #2 - Postad 23 apr-11 kl 01:21
Alfred var ju himla smygg, men måste säga som föregående ...bygg bygg:) Alternativt att du skänker till någon i närheten som du känner och på så sätt kanske kan få tillbaka lite trevligt blod.

Linkoso

• Totalt antal föremål: 889
  • Totalt antal kommentarer: 327
Kommentar #3 - Postad 24 apr-11 kl 17:10
Säger det igen. Om jag vore i denna situation så skulle jag först testa att släppa ihop Märsta med Alfred och se om de två kan fungera bättre ihop än Steve och Märsta. Risk för slagsmål i början och jagande men som sedan kanske går över till skillnad mot vad det verkar inne hos Steve. Om det fungerar så slipper du hålla på och bygga hönshus efter hönshus till varje tupp. :/

Jag har för tillfället ca 14 tuppar går ihop i en flock och min pojkvän 7-8st.
Senast ändrad: 24 apr-11 kl 17:12

gäst

Kommentar #4 - Postad 24 apr-11 kl 19:40
Men nu är det ganska lugnt..Jag släpper ut dom på morgonen en stund och då får Steve patrullera och dona..Märsta håller sig på andra sidan.Sen bygger jag ett nytt hönshus..Men dte är sjukt jobbigt när man är ensam..Sen så är min far inte så glad för detta nya projekt eftersom Eggeby inte är färdigt..Men dom tunga grejerna måste jag skaffa lyfthjälp till på någe sätt..
Märsta lyckades ta sig in till Alfreds sida tidigare i vår vilket slutade med att Alfred låg längst in i hönshuset och darrade..Han är så jäkla snäll och rädd..Han får ett eget hus helt enkelt..Så blir Eggeby större till Steve och Märsta..
Aeva Media 1.4c © noisen / smf-media

Dela detta:

* Inloggade just nu

131 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressanta uppslag! Blev väldigt sugen på att skaffa höns. Efter större delen av renoveringarna på huset är klara så ska jag bannemig också skaffa mig några höns!
/Dennis Bengtsson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser