Image

Nyfiken höna
Click the picture to view full size.

Information om skaparen

Information

Linkoso

• Totalt antal föremål: 889
  • Totalt antal kommentarer: 327
Postad03 jul-11 kl 10:55
Bredd × Höjd584 × 389
Filstorlek47 KB
Filnamn_MG_6336.JPG
Visningar394
Betyg
Kommentarer5
Senast ändrad03 jul-11 kl 12:23
BBC embed code
HTML embed code
Direkt länk
Kommentarer Kommentarer sorteras efter datum - Stigande Sjunkande

gernsö

• Totalt antal föremål: 30
  • Totalt antal kommentarer: 44
Kommentar #1 - Postad 03 jul-11 kl 14:20
scary.....

JonasWess

• Totalt antal föremål: 443
  • Totalt antal kommentarer: 967
Kommentar #2 - Postad 03 jul-11 kl 15:37
¨Ser ut som en riktig tuffing.

Linkoso

• Totalt antal föremål: 889
  • Totalt antal kommentarer: 327
Kommentar #3 - Postad 04 jul-11 kl 00:06
Hihi. ;D De är allt annat än scary enligt mig. ;D Bland de raraste hönsraser man varit med om. Extremt charmiga. :P Håller alltid ihop i sitt lilla gäng och ska undersöka allt, följer efter en som en hund, så extremt att man till slut kan bli irriterad vid vissa tillfällen. :X En gång följde de mig upp för en stentrappa, upp till min altan bredvid vägen. Där väntade de utanför dörren medan jag hämtade lite grejor. Sprang sedan runt mina fötter med mig tillbaka ned igen. Tuppen har varit in i huset påväg mot vardagsrummet, drog sedan med sig tjejerna in också + ett par mignonankor och en plymouth rockhöna (!!). Idag följde de mig till stallet när jag hämtade mat för att sedan springa i bredd före mig tillbaka ned när de sett att man var påväg tillbaka... Så dundrade det för några timmar sedan på trappan, då var de på yttertrappan och levde rövare ... Sedan hittade mamma en klutt på den andra yttertrappan (ajdå, de får inte vara på dessa ställen egentligen!). :X

JonasWess

• Totalt antal föremål: 443
  • Totalt antal kommentarer: 967
Kommentar #4 - Postad 04 jul-11 kl 01:05
Hehehe...låter som en riktiga trevlig hönsras om än lite efterhägsna. Jag tycker dom är lite häftiga, men jag har alltid gillat djur med udda utseende.

gäst

Kommentar #5 - Postad 11 jul-12 kl 00:02
vafan, trodde det var fejk först :)
Aeva Media 1.4c © noisen / smf-media

Dela detta:

* Inloggade just nu

159 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har tappat räkning på alla år vi läst denna. En av FÅ vettiga skrifter/guider till ett roligare o uthålligare liv. Aldrig tråkig. En idealisk present till alla som "vill själv" Tack Petter. (Behåll tian :-) )
/Allan o Kajsa

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser