Ungtupp från blandgruppen...
Click the picture to view full size.
Denna tupp sparade jag då han påminner väldigt mycket om Ugglan till färgen. En av våra allra första ruvvilliga hönor och en av "stammödrarna" till blandgruppen. Gillar verkligen dessa färgkombinationer, så läckra! Har aldrig fått fram en tupp som ser ut som denna gör med svart huvud och sedan blå kropp o guld! Ska bli spännande o se hur han ser ut när han har "blommat ut" och blivit en ståtlig fullvuxen tuppe. Just nu är han dock lite skrumpen i kammen efter att ha sparkats ned till lägsta individ i rangordningen, men han kommer nog tillbaka snart när han mognat till lite!
Information om skaparen |
Information |
- Totalt antal föremål: 889
- Totalt antal kommentarer: 327
|
|
|
Aeva Media 1.4c © noisen / smf-media
Inloggade just nu
|
Forum
Om tidningen Åter
- Den nya tidningen var t.o.m. skön att hålla i.Har även omslagets papper blivit lite annorlunda? Jag skriver lite annorlunda eftersom det är trevlig igenkänning i det som är väsentligt-nyttig läsning.Från min Växjöhorisont så var det trevligt att se Maja Söderberg och Nybrukarna. Lycka till med fortsättningen! /John Moberg
Nya inlägg
Nytt i ditt landskap
För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer. Logga in eller registrera dig.
Nya annonser
|