Image

Så var det svart igen.
Click the picture to view full size.
Blåsvart, var ett par år sedan jag hade det sist. =) Snart kommer jag få en sådan där vacker "flintfläck" på huvudet när utväxten kommer. ::) ;D ;D

Information om skaparen

Information

Linkoso

• Totalt antal föremål: 889
  • Totalt antal kommentarer: 327
Postad28 nov-11 kl 19:37
Bredd × Höjd490 × 653
Filstorlek59 KB
FilnamnDSC00002.JPG
Visningar670
Betyg 5 (1 vote) (Weighted average: 4.92)
Kommentarer11
BBC embed code
HTML embed code
Direkt länk
Kommentarer Kommentarer sorteras efter datum - Stigande Sjunkande

Neinor

• Totalt antal föremål: 119
  • Totalt antal kommentarer: 115
Kommentar #1 - Postad 28 nov-11 kl 20:06
Så snyggt! Du ser ut som du kommer ditekt från en mangaserie ;D

gäst

Kommentar #2 - Postad 28 nov-11 kl 20:12
Men sandra.. Du kommer tappa allt hår om du inte slutar färga det hela tiden.. ;D Själv när jag var emo :-X Så skulle man färga svart.. Vad märker man när det är klart?? Jo det var lila/svart :-X

gäst

Kommentar #3 - Postad 28 nov-11 kl 20:13
Och som Neinor sa, du ser ut som en riktig manga! Du kan ju starta en manga serie med foto-bilder! Med en enda person.. ;D Eller hitta några bra Japaner som kan se ut som manga.. ;D

Linkoso

Kommentar #4 - Postad 28 nov-11 kl 20:46
Tack. =)

Nejdå, här tappas inget hår, förutom när jag klipper mig då. ::) Sitter och försöker tänka ut när jag senast färgade med permanent färg var för 1 år sedan, knallrött. Sedan efter det till det här har jag inte färgat något mer än den där toningen nu i höstas som blev rosa... Och sedan grönt :X när det gick ur (vilket det gjorde väldigt snabbt, paint box ska inte innehålla så mycket "starka" grejor). 

Siri-Piri

• Totalt antal föremål: 5
  • Totalt antal kommentarer: 14
Kommentar #5 - Postad 28 nov-11 kl 21:45
Mycket stiligt! Lite fransk känsla får iaf jag!

Daniel Sörensen

• Totalt antal föremål: 213
  • Totalt antal kommentarer: 126
Kommentar #6 - Postad 28 nov-11 kl 22:25
För det första, Jag skulle då inte kalla Sandra "emo" o.o Vad är det som gör henne "emo"? hennes hårfärg? Bara för att man har svart hår behöver man inte vara "emo" :P
För det andra, man är inte "emo", man lyssnar på det ;) :P
"Emo (från engelska emotive hardcore) är en musikgenre som ursprungligen kom från hardcore- och punkscenen. Under mitten av 1980-talet användes termen emo för att beskriva en subgenre till hardcore-punken som hade sina rötter i musikscenen i Washington D.C.. Under senare år har termen emocore, kort för "emotive hardcore", också använts för att beskriva emotionella framträdanden genomförda av band såsom Embrace, Rites of Spring, One Last Wish och Fire Party."

;D

Linkoso

Kommentar #7 - Postad 28 nov-11 kl 22:56
Hm, la inte ens märke till att David nämnde emo. ::) Men nä, ingen musik jag lyssnar på. Var nog mer Fashioncore för några år sedan - Utseendemässigt ... Då jag tycker stilen är snygg. Lyssnade mycket på J-pop och J-rock samt O-zone.

Idag är det lite blandat, lyssnar mest på det som spelas på radion. ::) Avskyr dock rapp, gillar inte hårdrock (hatar när de skriker, vilket är en nackdel med j-rock, de är bra emellanåt så är det vissa delar i låten man bara ville hoppa över ::) )

Siri-Piri - Du har rätt, en liten basker skulle nog sitta fint, haha. ;D ;D

FM

• Totalt antal föremål: 108
  • Totalt antal kommentarer: 221
Kommentar #8 - Postad 29 nov-11 kl 11:45
Snyggt! Vackra ögon har du!!

Siri-Piri

• Totalt antal föremål: 5
  • Totalt antal kommentarer: 14
Kommentar #9 - Postad 29 nov-11 kl 12:31
Japp! Basker, baguette och eventuellt en cigg i smalt munstycke ;-)

gäst

Kommentar #10 - Postad 29 nov-11 kl 21:15
Serama, jag kallade inte Sandra emo, Skrev när JAG var emo.. O Jo, Emo är en klädstil FRÅN musikstilen! :)

O Sandra.. Själv kan jag inte sova utan Metal (Det du kallade hårdrock, fast Metal är mycket hårdare! Skriiiiiiiiiik som bara den.. ;D)

Btw, det är snyggt (Y)

Daniel Sörensen

• Totalt antal föremål: 213
  • Totalt antal kommentarer: 126
Kommentar #11 - Postad 30 nov-11 kl 14:41
Du skrev ju "Själv när jag var emo". Då tycker jag det verkar som om du tycker Sandra är emo. lixom "när jag också var emo" :P
Sen så har du fel där, Emo är en musikgenre, Fashioncore är stilen som alla okunniga kallar för "Emo" :)
Aeva Media 1.4c © noisen / smf-media

Dela detta:

* Inloggade just nu

122 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Superbra tidning, väldigt intressanta artiklar.
/ Jimmy

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser