Ett billigt och bra sätt att förvara torrfoder såsom majs, havre korn, vete eller liknande är i dessa vindunkar med rejäla hantag och lock. Dessa har jag köpt för 99kr styck har just nu 11 stycken med olika foder. Köpte fodermorötter som jag varvade i dessa tillsammans med väggmossa som jag fuktat de höll sig fina några veckor tills vi hade fodrat upp dom till djuren. Till majs är locket ett måste då dom helt enkelt älskar majs!! Enda nackdelen är att de inte har något grepp under då det troligen inte är meningen att man ska hälla ur dom, ( vindunkar). De innehåller 25 liter så de är rätt tung att hantera. De är för övrigt bra uvstabil då jag haft dem ute under ett helt år utan tecken på att de vill spricka eller bli sköra i plasten. Bra att frakta vatten till djuren i dem då locket hindrar spill, och de står stadigt speciellt om man har byggt en liten ställning att sätta ner dom i. Går även att använda som slaktbackar under älgjakt då det är betydligt lättare att bära än en slaktback av modell balja. Haré Getar´n