Embedded Media

Klacken gör "benet" och "puss"
Klacken trick
Andra delen av filmen är han lite överhyper... Massa andra ankor som trängs och stör också.  :-X

Information om skaparen

Information

Linkoso

• Totalt antal föremål: 889
  • Totalt antal kommentarer: 327
Postad12 dec-11 kl 20:03
Visningar0
Betyg
Kommentarer6
BBC embed code
HTML embed code
Kommentarer Kommentarer sorteras efter datum - Stigande Sjunkande

FM

• Totalt antal föremål: 108
  • Totalt antal kommentarer: 221
Kommentar #1 - Postad 12 dec-11 kl 20:07
Fy sicken duktig kvackare :P Den ena andra mörka (cayuga?) såg ut som den oxå ville lära sig. Alla ville ha godis ivarje fall :D

gäst

Kommentar #2 - Postad 12 dec-11 kl 20:08
Vad gosigt!! Ska jag lära mina ankor... När jag köper det.. ;)
Vilka snälla, trevliga o lugna ankor du har! (Hr hört att man inte kan klappa en anka utan att den springer iväg), eller är det att du ahde mat?

Linkoso

Kommentar #3 - Postad 12 dec-11 kl 20:15
FM - Smarald är troligtvis en korsning Cayuga och svensk blå :) Hon är kläckt ur ett bäcksvart ägg, håller alla tummar för att hon ska lägga svarta ägg med!

David - Myskankan flyttar sig inte vare sig du har mat i handen eller ej. Jag har snubblat på henne ett par gånger ... Är bara gå och plocka upp. Burran (den bruna) brukar också gå ganska bra o klappa utan att hon flyttar sig om hon har mat samt Smarald brukar man kunna gå och lyfta upp utan större problem. Amelia, Svartfot, Flaggis och Klacken vaggar gärna iväg om man försöker fånga dem.

FM

Kommentar #4 - Postad 12 dec-11 kl 20:38
ohh jag tycker cayuga är så vackra, (svensk blå oxå fina) !! Är det en cayuga som är mamma till Smarald? Har du mamman oxå? Svart ägg vore ju coolt att ha  ;D Många frågor ;)

mvh/FM

Linkoso

Kommentar #5 - Postad 12 dec-11 kl 21:06
Jag vet inte vilken förälder som är vad, tyvärr har jag inte mamman. Och haha, nu har jag kommit fram till att det är Svartfot du nog tittat på, inte Smarald. ;D Smarald är den som vaggar iväg på första delen på "brädan". Den som står och trängs vid Klacken är Svartfot, en av mina drakar. ;D Han är korsning han med. Har nog svensk blå i sig sedan kan han ha Saschen anka i sig och lite mer... Han har en liten hätta på huvudet. =)

FM

Kommentar #6 - Postad 13 dec-11 kl 10:56
Jag såg hättan sedan lr vad som såg ut som lite spret på huvudet  ;D  Mycket fina ankor du har. Ska kolla en 3dje gång efter Smarald  :D
Aeva Media 1.4c © noisen / smf-media

Dela detta:

* Inloggade just nu

109 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har nu köpt mina första nummer av Åter och de var över förväntan. Mycket innehållsrika och informativa, och bra blandning. Inspirerande att läsa om andras berättelser och tankar. Även min familj uppskattade tidningen och kommer att läsa fler nummer.:)
/Johanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser