Image

Liten blir stor
Click the picture to view full size.
Uppe till höger Ingvar den 31:a Maj 2011.
Till vänster Ingvar idag den 21 Dec 2011.

Svårt och tänka mig att den här klunsen han är nu var så liten så han fick plats i ens hand för 6 o 1/2 månad sedan. =)

Information om skaparen

Information

Linkoso

• Totalt antal föremål: 889
  • Totalt antal kommentarer: 327
Postad21 dec-11 kl 15:45
Bredd × Höjd1024 × 683
Filstorlek108 KB
Filnamnliteblirstor.jpg
Visningar254
Betyg
Kommentarer3
BBC embed code
HTML embed code
Direkt länk
Kommentarer Kommentarer sorteras efter datum - Stigande Sjunkande

gäst

Kommentar #1 - Postad 21 dec-11 kl 22:47
Får han väl fortfarande.. MEn är nog aningen tyngre.. O hela har du nog inte i handen.. Om du inte har Meeeeega händer ;)

Linkoso

• Totalt antal föremål: 889
  • Totalt antal kommentarer: 327
Kommentar #2 - Postad 21 dec-11 kl 23:25
Jag syftade på att han fick plats och ligga i min handflata. ::) Megahänder har jag allt annat än, tvärtom... Har jättesmå händer. Min kusin när hon var 8 år gammal och jag var 16 hade hon lika stora händer som jag. ;D Fötterna på mig är storlek 35-36 och min längd är ca 153-155cm. :P

gäst

Kommentar #3 - Postad 22 dec-11 kl 07:20
Hehe.. Du KANSKE får plats med hans näbb? ;D Min dv. Kochin höna brukar sitta i min hand.. (Jag kan känna krävan om jag jag håller vid slutet av rumpan..) Fast det är ju liiiite skillnad på dv. kochin och kalkon  ::) Jag har mega fötter.. Enligt dom i min klass, men tycker inte dom är sååå stor *Host* 47 :-[.. O Längden är 177..

Men jagtycker du verkar lång på filmerna.. Fast kanske är för du är med ankor och hönor ;) Fast 150 är ju inte så kort... ;)
Aeva Media 1.4c © noisen / smf-media

Dela detta:

* Inloggade just nu

128 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Hittade den tidning hemma hos en vän. Fångade mitt intresse och jag uppskattade den bredd av artiklar. Har själv nu påbörjat en prenumeration
/Martin

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser