Image

AJ AJ AJ ! ! !
Stunder som när man ser liknande så e man extra glad att man e man  :-[

Information om skaparen

Information

gäst

Postad06 sep-12 kl 21:46
Bredd × Höjd225 × 225
Filstorlek17 KB
Filnamnmamma.jpg
Visningar459
Betyg
Kommentarer3
BBC embed code
HTML embed code
Direkt länk
Kommentarer Kommentarer sorteras efter datum - Stigande Sjunkande

Kanin-Eva

• Totalt antal föremål: 0
  • Totalt antal kommentarer: 1
Kommentar #1 - Postad 07 sep-12 kl 12:19
Trots smärtan skulle jag aldrig vilja gå miste om den fantastiska upplevelsen att i sin kropp bära och sedan föda fram ett helt nytt liv. Jag är så glad att jag är kvinna. Och att jag fått förmånen att föda barn.

Travelerhorses

• Totalt antal föremål: 7
  • Totalt antal kommentarer: 21
Kommentar #2 - Postad 07 sep-12 kl 12:42
Så sant så sant!
Och lägg till den extra smärtan man utsätts för när nåt går fel :/

Men jag håller med Kanin-Eva , det år en magisk känsla att ha möjligheten att skapa ett helt nytt liv.
Jag har blivit lika förundrad varje gång ungarna har fötts att jag har lyckats skapa en människa inne i min kropp .

gäst

Kommentar #3 - Postad 07 sep-12 kl 19:17
Föda barn var för mig bara snäppet värre än mensvärk. Och föder man barn så förväntas det oftast inte med att man ska göra så mycket annat under tiden. Vilket det gör när man har mens. Det var häftigt att föda barn, och jag skulle lätt göra det igen, om det inte var för att det innebär ett livslångt ansvar...
Aeva Media 1.4c © noisen / smf-media

Dela detta:

* Inloggade just nu

138 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Så mysig, inspirerande och härlig tidning! Sätter igång en känsla av att allt är möjligt. Vill bli självhushållare nu! I framtiden ska vi ha våran gård och Jag längtar så! Livet kan vara bra underbart och det är värt att kämpa för sin dröm så vi kan leva på riktigt. Inte i samhällets ekorrhjul utan ta tillvara på livet till fullo.
/ Linda

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser