Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Challe Migg och Lollo Mysk. Kan det va nåt?  (läst 1285 gånger)

nilsegårn

• Dalsland
    • Blekslätten Gård
Challe Migg och Lollo Mysk. Kan det va nåt?
« skrivet: 22 jan-11 kl 21:14 »
Challe Migg (Mignong) uppvaktar ivrigt Lollo Mysk ( myskanka).

Han springer runt henne och biter henne i ryggen. Svårt att säga om han försöker bita henne i nacken men inte når upp, han är ju bara hälften så stor.

I ett ovant öga så ser det ut som han flörtar med henne men kanske är han bara sur på henne. Han jobbar sig inte så på de andra myskankorna. Lollo verkar inte bry sig alls om hans närmanden, hon bara fortsätter med vad hon nu håller på med.

Vad tror ni?
Är han sur på henne eller försöker han få henne i säng?
Om så kan det bli nåt?

: "Om en idé inte verkar bisarr till att börja med, så är den ingenting att hoppas på" Niels Bohr

"man kan alltid sluta med något när man vill, så länge det är nästa tisdag" Lemmy

Spindel

• Bohuslän
    • Helenas mignon
SV: Challe Migg och Lollo Mysk. Kan det va nåt?
« Svar #1 skrivet: 28 jan-11 kl 10:42 »
 ;D ;D är nog kärlek och han fattar nog inte varför han inte når upp  måste se roligt ut
Bor på landel i ett underbart hus, med min goa gubbe,en hel hop ungar, 3 snälla vovvar, 2 lata kattgubbar,Genbank med finfina Bohuslän-Dals Svarthöns, ekorrar i träden och ja ett okänt antal fiskar, mignon ankor och en urgullig kanin

nilsegårn

• Dalsland
    • Blekslätten Gård
« Svar #2 skrivet: 28 jan-11 kl 18:17 »
Jag är nu säker på att han försöker sätta på henne.
Kan det komma nåt gott utav detta?
: "Om en idé inte verkar bisarr till att börja med, så är den ingenting att hoppas på" Niels Bohr

"man kan alltid sluta med något när man vill, så länge det är nästa tisdag" Lemmy

Daniel Sörensen

• Människan är naturens enda misstag.
    • Södermanland
    • Fotoalbum
« Svar #3 skrivet: 28 jan-11 kl 18:21 »
Japp, sök på "Muscovy hybrid" på google så kommer det bilder på korsningar mellan anka x myskanka :)
Tidigare bott på gård i Småland och på Gotland där jag ägnade mycket tid åt fjäderfäuppfödning och självhushållning.
Bor nu i lägenhet i Södermanland och spenderar dagarna med balkongodling, fågelskådning och fotografering.
Mina bilder finns på: www.flickr.com/danielmsorensen

Dela detta:

* Inloggade just nu

250 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har läst tidningen hos en vän tidigare, men nu har jag äntligen kommit mig för att prenumerera själv. Ser fram mot mitt första nummer.
/Marie-Louise

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser