Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hälsning till ägg/kycklingkunder  (läst 1281 gånger)

sallyomolly

• Västergötland
Hälsning till ägg/kycklingkunder
« skrivet: 03 feb-11 kl 14:38 »
Hej
Jag håller på att flytta så alla som vill köpa avelsägg el djur får tyvärr vänta.

Daniel Sörensen

• Människan är naturens enda misstag.
    • Södermanland
    • Fotoalbum
SV: Hälsning till ägg/kycklingkunder
« Svar #1 skrivet: 03 feb-11 kl 15:11 »
Trodde du lagt ner med fjäderfäna eftersom du tog bort dina användare och hemsida, men härligt att du är tillbaka :P
Tidigare bott på gård i Småland och på Gotland där jag ägnade mycket tid åt fjäderfäuppfödning och självhushållning.
Bor nu i lägenhet i Södermanland och spenderar dagarna med balkongodling, fågelskådning och fotografering.
Mina bilder finns på: www.flickr.com/danielmsorensen

sallyomolly

• Västergötland
« Svar #2 skrivet: 03 feb-11 kl 15:35 »
Nej jag tog bort det eftersom jag fått kontakt med många människor via hemsidan som jag inte önskar bekantskap med. Man vill ju inte ha påhälsning. Finns många uppgifter man kan få genom att kolla historik via inlägg så bäst att förnya sig ibland =)

Daniel Sörensen

• Människan är naturens enda misstag.
    • Södermanland
    • Fotoalbum
« Svar #3 skrivet: 04 feb-11 kl 06:43 »
Jaha! Jo det är sant! Men välkommen tillbaka ;)
Tidigare bott på gård i Småland och på Gotland där jag ägnade mycket tid åt fjäderfäuppfödning och självhushållning.
Bor nu i lägenhet i Södermanland och spenderar dagarna med balkongodling, fågelskådning och fotografering.
Mina bilder finns på: www.flickr.com/danielmsorensen

Dela detta:

* Inloggade just nu

236 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Köpte numret främst för att jag tänker lära mig spinna, men förutom det fanns mycket annat intressant, som skötsel av naturbetesmarker och hoppfulla nybörjarbrev!
/Johanna W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser