Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Dumma Steve  (läst 1014 gånger)

The Game

• Gäst
Dumma Steve
« skrivet: 22 apr-11 kl 19:37 »
Fan
Jag är så arg och ledsen på Steve.(ja vet att han är en tupp och det är djurens gång men endå)
Nu har han fått för sig att Märsta (min andra tupp) inte har något på Eggeby att göra längre.
Men sova ihop på kvällarna går minsan bra.
Han har skrämt upp stackars Märsta rejält idag..
Jag blev så förbannad att jag plockade upp Steve så han fick lugna ner sig.
Han blev nog däremot lika paff som jag och bara stirrade på mig när jag hade han i famnen.
Jag är så oerhört trött på hans jäkla temperament men jag klarar inte att ta bort någon av dom..Det är uteslutet.
Eftersom jag själv såg rött mer eller mindre idag så rev jag ut hela mitt uthus som jag måste bygga om nu till hönshus om dom inte löser detta.
Just nu känns det bara så sjukt jäkla tungt på Eggeby..
Jag tror inte att jag ska gadda in Steve på armen om han fortsätter på de här viset..=(

/Fanihelvetet

Gronavagen

• Uppland
    • 1000 sätt att driva en matte till vansinne- en blogg om att (över)leva med en flock hundar
SV: Dumma Steve
« Svar #1 skrivet: 22 apr-11 kl 19:44 »
Steve kan väl inte göra några fel (hjärtetuppen). <3

Går det inte att ha delade rastgårdar?

The Game

• Gäst
SV: Dumma Steve
« Svar #2 skrivet: 22 apr-11 kl 19:55 »
Jag har delat av för min gammeltupp på ena sidan..
Eggeby är visserligen 3 rum men om jag ska ha Märsta i mitten så kan han inte gå ut..
Eller vänta..
Jag kan ju näta för deras utegård har kvar reglarna där..Har 2 luckor på den sidan ut ju..Fast där har jag Yokko nu..(min nya tjej) skit..
Då får Märsta vara i sandbadet isf..
Jobbigt det hära..=(
Steve är min stora kärlek men dom andra är lika värda dom med..
Och Nore va fan ska jag göra me honom..Jag får bygga om mitt kök till vintern,,Kan inte komma på någe annat..Stallet är fullt..
=(
/Fanihelvetet

Dela detta:

* Inloggade just nu

283 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Bästa tidning jag någonsin har läst!
/Jeya M

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser