Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  för er som missat :)  (läst 2089 gånger)

Daniel Sörensen

• Människan är naturens enda misstag.
    • Södermanland
    • Fotoalbum
Tidigare bott på gård i Småland och på Gotland där jag ägnade mycket tid åt fjäderfäuppfödning och självhushållning.
Bor nu i lägenhet i Södermanland och spenderar dagarna med balkongodling, fågelskådning och fotografering.
Mina bilder finns på: www.flickr.com/danielmsorensen

betsla

• Jämtland
    • Betsla - me, myself and I
SV: för er som missat :)
« Svar #1 skrivet: 02 maj-11 kl 16:13 »
Längtar tills jag kommer hem och får se klippet med ljud =D Sitter på jobbet nu och de vill nog inte höra nåt kacklande...

Tack för tipset!!
70-talist som bor på vischan i Jämtland med sambo, 3 barn, 1 katt, 13 Åsenfår (genbank 1338 och MV3) och ett gäng höns - hedemora, brun leghorn, dv wyandotte, cream legbar och wyandotte samt lite araucanakorsningar och diverse andra korsningar.

betsla

• Jämtland
    • Betsla - me, myself and I
« Svar #2 skrivet: 02 maj-11 kl 18:06 »
Nu har jag kollat, va mysigt!

Är det nån alternativare månntro?  ::)
70-talist som bor på vischan i Jämtland med sambo, 3 barn, 1 katt, 13 Åsenfår (genbank 1338 och MV3) och ett gäng höns - hedemora, brun leghorn, dv wyandotte, cream legbar och wyandotte samt lite araucanakorsningar och diverse andra korsningar.

Turnit

• Västergötland
« Svar #3 skrivet: 04 maj-11 kl 05:31 »
Bra klipp!!!

Bor på landet med mina goa ungar, höns, kaniner,ankor och busiga katter !

Markus 98

• Västergötland
« Svar #4 skrivet: 04 maj-11 kl 16:21 »
Roligt klipp :D

Kretsloppan

• Södermanland
« Svar #5 skrivet: 05 maj-11 kl 21:09 »
Bra reportage! Jag fick tillstånd av kommunen till åtminstone 6 hönor i ett villaområde i Umeå men grannarna överklagade och Länsstyrelsen och Miljödomstolen i Umeå sa nej. Väntar nu på beslut från Miljööverdomstolen, Svea Hovrätt. :-\

enetkarin

• Njuter av livet, bakar dinkelbröd.
    • Västergötland
« Svar #6 skrivet: 05 maj-11 kl 21:22 »
Att folk orka hålla på. Folk vill inte se höns men ägg vill de ha. Hoppas du får ha kvar dina hönor!

Kretsloppan

• Södermanland
« Svar #7 skrivet: 05 maj-11 kl 21:34 »
Att folk orka hålla på. Folk vill inte se höns men ägg vill de ha. Hoppas du får ha kvar dina hönor!

Jag har ju alltså inte ens några hönor men grannar har slutat hälsa ändå eftersom jag driver frågan (antar jag).

Dela detta:

* Inloggade just nu

380 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Superbra tidning, väldigt intressanta artiklar.
/ Jimmy

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser