Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Idéer för minihus  (läst 117758 gånger)

fristuga

• Västergötland
SV: Idéer för minihus
« Svar #320 skrivet: 17 apr-15 kl 10:14 »
Tog bort inlägg endast bestående av länk till företag eftersom reklam inte är tillåtet rakt av. Lägg gärna in den under annonser istället. :)

/Torpjens (:)
« Senast ändrad: 17 apr-15 kl 11:07 av torpjens »

vattuvarg

• Lager på lager på lager...
    • Lappland
    • vattuvargs blog
SV: Idéer för minihus
« Svar #321 skrivet: 09 jan-16 kl 20:18 »
Har aldrig sett en loftsäng utförd på det sättet förut. En rumsavdelare med lagriing och säng. Eller ett gästrum under taket. Fiffigt tänkt i alla fall. ...och stegen är inbyggd i konstruktionen.

http://inhabitat.com/nyc/jpdas-clever-furniture-piece-solves-a-common-studio-apartment-layout-issue/
« Senast ändrad: 10 jan-16 kl 00:20 av vattuvarg »
Varje mänskligt samhälle ska bedömas efter hur väl det tar hand om de svaga.
vattuvargs.blogspot.se

vattuvarg

• Lager på lager på lager...
    • Lappland
    • vattuvargs blog
Billiga minihus
« Svar #322 skrivet: 24 jan-16 kl 11:40 »
Tänkte visa en artikel om billigt byggda minihus för er.

Det är arkitekturstudenter på Auburn-universitetets Rural Studio som skapat olika hus med begränsningen att de bara får kosta 20 000 dollar (ungefär 175 000 kronor). Husen har ett eller två sovrum. Jag skulle själv kunna tänka mig att bo i ett sådant hus med min familj.

http://inhabitat.com/students-design-affordable-beautiful-homes-that-target-mass-production-at-just-20000-each/
Varje mänskligt samhälle ska bedömas efter hur väl det tar hand om de svaga.
vattuvargs.blogspot.se

Dela detta:

* Inloggade just nu

327 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Köpte numret främst för att jag tänker lära mig spinna, men förutom det fanns mycket annat intressant, som skötsel av naturbetesmarker och hoppfulla nybörjarbrev!
/Johanna W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser