Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Undrar om min dvärgget ska killa inatt eller om det kan vara ett tag kvar.  (läst 38777 gånger)

Anna S

• Glad 26åring som älskar både små och stora djur.
    • Södermanland
    • Afrikanska Dvärggetter
Ang namnförslag.. när jag skulle döpa mina små getter så sökte jag på Afrikanska namn.
Var då bl.a inne på www.namesite.com, där finns en mängd afrikanska namn och deras betydelse.
Mina fick namnen Akili (Smart), och Amira (Prinssesa).

Jätte fins bilder!!
Jobbar med djur och barn, har själv häst, hund, kanin, getter och hamstrar, kika gärna på www.dvarggetter.n.nu :)

trassla

• Gäst
Grattis till de små liven!!!! När jag har döpt mina getter, har jag använt namn på gamla släktingar, undrar vad t ex min mormor skulle sagt om hon vetat att en dag fik en get hennes namn :D.Boken som föddes i våras är döpt efter seriefiguren lilla fridolf, för han var så liten och satt (är liten smalare nu), så rådet är låt fantasin råda oh använd det namn som du tycker passar till killingen.

Dela detta:

* Inloggade just nu

128 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- För moder jord skull!
/Henrik

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser