Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  höstbestyr....  (läst 1561 gånger)

leifhh

• Gäst
höstbestyr....
« skrivet: 01 okt-06 kl 19:30 »
Ja, då var valet av årets livdjur gjort. Märkning och slakt avklarad.

Min dotter, 2 år, har sett mig märka ett par av mina får. Tidigare i dag så knyckte hon mina PAT märken. Innan jag viste ordet av så var hennes stora gula Nalle Puh SE-märkt och dottern bad mig hjälpa henne att sätta ett märke i andra örat också.

Så nu är frågan  ??? Skall jag föra in Nalle Puh i min stalljournal, han är ju märkt i samma serie som mina får  ;D
Eller skall jag låta det blir ett glapp i sifferserien i min stalljournal och hoppas att ingen frågar något om det  ;)
Är PAT märken över huvud taget giltiga för Puh-björnar  :-\
« Senast ändrad: 01 okt-06 kl 19:30 av leifhh »

Desdinova

Re:höstbestyr....
« Svar #1 skrivet: 02 okt-06 kl 11:01 »
Klart du ska föra in Nalle i journalen. Blir det kontroll får du väl göra en Puhdel...

Desdinova

Lena A

« Svar #2 skrivet: 02 okt-06 kl 15:02 »
Ha, ha, ha... ;D ;D båda!  :D

Emmaibäcka

« Svar #3 skrivet: 06 okt-06 kl 17:00 »
Glöm inte att anmäla till Puh-registret oxå, du vet att om du anmäler för sent, 20 plus en dag, så kan det bli en straffavgift....:)

Frances

• Draco Dormiens Nunquam Titillandus
    • Västergötland
« Svar #4 skrivet: 06 okt-06 kl 17:26 »
 :) MAN BLIR SÅ GLAD  ;D
" Först vill man bli nånting. Sen tror man att man är det man ville bli. Sen blir man kanske det man trodde att man var"

Dela detta:

* Inloggade just nu

153 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Superbra tidning, väldigt intressanta artiklar.
/ Jimmy

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser