Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Tips! fenomenal lampa  (läst 880 gånger)

_PoLo_

• -
Tips! fenomenal lampa
« skrivet: 23 apr-12 kl 15:20 »
Beställde hem denna lampa och provade lysa ägg med, den visade sig ju vara fenomenalt bra + lite till, kunde stå i kylskåpet med belysning o allt på och lysa äggen hur bra som helst, även fast den inte slöt helt tätt runt ägget så kunde man se perfekt in i ägget under "kylskåpsbelysning"

Märket är TFA och jag vet att bl.a mediamarkt handlar med Cenor så hittar man den inte annanstans så borde åtm. de kunna få tag på den om de inte redan har den i sortimentet.  :)

http://www.cenor.se/?p=shop/product&id=5999

jan98

• Närke
    • www.nasslegarden.se
SV: Tips! fenomenal lampa
« Svar #1 skrivet: 23 apr-12 kl 18:00 »
fungerar den på bruna ägg ?
Det finns ingenting jag inte kan, bara sån't jag inte har lärt mej...

_PoLo_

• -
SV: Tips! fenomenal lampa
« Svar #2 skrivet: 23 apr-12 kl 20:03 »
Det brunaste jag har lyst är brahma och orpingtonägg, och då funkade den kanon till, jag kan ju säga som så att jag råkade lysa mig själv i ena ögat i typ ½sekund o sen hade man en ilande huvudvärk i närmare 45minuter, så lampjaeveln LYSER, så jag gissar att den även skulle klara betydligt mörkare ägg om man kör med toalettrulle och kolsvart rum :)

Dela detta:

* Inloggade just nu

205 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- En kanontidning på alla vis!
/Michael Andreasson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser