Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Clips till konserveringsburkar  (läst 3701 gånger)

Pukared

• Halland
Clips till konserveringsburkar
« skrivet: 24 aug-12 kl 13:32 »
Är det någon här som vet om det går att få tag på clips till gamla konserveringsburkar? Gummiringar har jag, så det är bara clipset eller bygeln som sitter över locket jag saknar.
KRAV-bonde med man och 4 barn. För en tidvis ojämn kamp mot räven om mina hönors liv, men just nu vinner jag!! :) Elstaket rules!

Pukared

• Halland
SV: Clips till konserveringsburkar
« Svar #1 skrivet: 28 aug-12 kl 22:16 »
Ok, tack! Får jobba lite på det då...  :)
KRAV-bonde med man och 4 barn. För en tidvis ojämn kamp mot räven om mina hönors liv, men just nu vinner jag!! :) Elstaket rules!

wahlgrens

• Uppland
« Svar #2 skrivet: 28 aug-12 kl 22:21 »
Har du kollat runt bland alla du känner? Kanske står det burkar i någon skrubb med klämmor och allt. Fråga även dem du inte tror har. Jag hade ingen aning om gömman i mina egna föräldrars källare. Det var värsta guldgruvan. :)

EmilP

• Skåne
« Svar #3 skrivet: 28 aug-12 kl 22:26 »
http://www.soderbergsara.se/ i Ystad säljer sylt och marmelad i gamla burkar(nytillverkade) med clips. Har köpt och de är jättefina. Kolla med dem vad de har för leverantör.
/Emil

Pukared

• Halland
« Svar #4 skrivet: 30 aug-12 kl 22:40 »
Jag har frågat runt lite, men inte fått nåt napp än... Ska kolla in de där i Ystad, låter spännande. Tack ska ni ha!

Flemming

• Skåne
« Svar #5 skrivet: 30 aug-12 kl 23:14 »
Googlade din rubrik och hittade följande länk http://www.ekohemmet.se/2-konserveringsburkar
Är lite för trött men du kanske kan titta själv,om det kan finnas något av intresse...
Gör mig glad - Skjut alla djurplågare
Skänker pengar till Djurrättsalliansen,WSPA - World Society for the Protection of Animals ,Världsnaturfonden - WWF,Djurens Rätt och Djurskyddet Sverige.

Dela detta:

* Inloggade just nu

114 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Superinspirerande! Nu är jag prenumerant!
/ Pia T

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser