Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Fågelgård???  (läst 708 gånger)

Teo!

• Uppland
Fågelgård???
« skrivet: 09 apr-13 kl 16:25 »
Hej, jag är en kille på tolv år som är väldigt intresserad av rashöns, ankor, gäss, påfåglar, fasaner, duvor,vaktlar, kalkoner mm. jag bor i stockholm och har fyra hönor (hadde tupp men den tog duvhöken :() och har byggt en jätte fin äggkläckningsmaskin som snart ska få gå varmt. tyvärr bor vi bara i en villa med en liten tomt så vi har inte plats för så mycket djur så jag är väldigt intresserad av att få komma på besök till en gård med lite olika fåglar.

Mvh/Teodor
Jag är en kille på 13 år som älskar fjäderfä av alla de slag. Avlar på dvk och Lakenfelder. Har även kinesiska dv vaktlar. Hantverk och finsnickeri är även en stor hobby! MVH Teodor

oskar98

• Fjäderfä!!
    • Skåne
    • www.oskarsorpington.yolasite.com
SV: Fågelgård???
« Svar #1 skrivet: 09 apr-13 kl 17:46 »

Hejsan
Trevligt!
Jag bor tyvärr i skåne annars är du välkommen
Karles har en del Orpington här på Forumet, bor i Uppsala
Jag är en grabb på 14 år som har mycket Orpington av ovanliga färger
Har även ett gäng Maraner
Mvh Oskar98 :D

Teo!

• Uppland
SV: Fågelgård???
« Svar #2 skrivet: 09 apr-13 kl 21:04 »
Ja, det var ju lite långt men jag kan höra av mig om vi någon gång tar en liten tur till skåne ;)
Jag är en kille på 13 år som älskar fjäderfä av alla de slag. Avlar på dvk och Lakenfelder. Har även kinesiska dv vaktlar. Hantverk och finsnickeri är även en stor hobby! MVH Teodor

Dela detta:

* Inloggade just nu

157 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

Kan verkligen rekommendera denna utmärkta matnyttiga publikation! Blir förvånad varje gång den dimper ner hur bra och detaljerade artiklarna är. Dessutom mycket inspirerande. :)
/Anders Ö

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser