Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  kinesiska vaktel uppfödare  (läst 3717 gånger)

Martin124

• Södermanland
kinesiska vaktel uppfödare
« skrivet: 20 jan-11 kl 20:51 »
Hej
Jag tycker att vi ska skriva upp om vi säljer kinesiska vaktlar och vart vi bor.

Jag letar också själv efter två st kinesiska vaktel

Njura

• fritzonsfjader.webs.com
    • Skåne
    • Fritzons Fjäder
SV: kinesiska vaktel uppfödare
« Svar #1 skrivet: 20 jan-11 kl 21:03 »
det finns redan en uppfödarlista för vaktlar... där kan du se vilka som har kineser  o:) :P
Chabo, svart (normal), silvervete (normal, silke), Knölgäss
Kalkonen, bronce, röd bronce och narragansett
Blå påfåglar, Blå Myskankor

Martin124

• Södermanland
« Svar #2 skrivet: 20 jan-11 kl 21:08 »
Jag har redan tittat där och jag hittar inga kinesiska Vaktlar. Men här kan man skriva om man har såna Vaktlar att sälja

maryontheprarie

• Värmland
« Svar #3 skrivet: 02 dec-14 kl 12:05 »
ja listan är lång med vakteluppfödare, skulle gilla om de som har kinesiska dvärgvaktlar ville lista sig här med.

carrrrrooooo

• Södermanland
« Svar #4 skrivet: 22 feb-15 kl 00:49 »
Hej! Jag söker en grupp kinesiska dvärgvaktlar! Gärna i Södermanland då jag själv bor i Nyköping! Erfarenhet finns av rasen. Helst 1 tupp och 3-4 hönor!  :)
Ha en underbar dag! :)
// Carro

Dela detta:

* Inloggade just nu

177 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Hämtade just ut 11 gamla nummer av tidningen och skrockade välmående när jag öppnade paketet. Det ska bli så intressant att läsa dessa <3 Flera av sakerna känns väldigt aktuella just nu. Har bla funderat på jordkällare, flytta en timring och veganmat för självhushållare. Nu är jag ingen äkta vegan då jag blev lika glad över att ett nummer handlar om beredning av fårskinn men jag äter veganskt.
/Anna W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser