Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  rumstemp Brinsea kläckare  (läst 1405 gånger)

Lars-Göran

• Torup
    • Halland
rumstemp Brinsea kläckare
« skrivet: 16 mar-15 kl 21:43 »
 Har en brinsea 580 maskin  som jag nu har startat för första gången.
Har problem med alarmet för rumstemperaturen kan inte stänga av det ,trycker på ok då slutar det i 30min och trycker man 1 gång till så skall det försvinna .Men jag får inte bort det?.
Sedan har jag problem med att minus RM visas i displayen dvs låg rumstemperatur.
Jag önskar få bort RM och få fram fukt procenten,men jag får inte fram det, Tips.

Lars
Fåraherde på "fritiden"  55 blandrastackor

Stellan_J

• Våga vägra dv. kochin
    • Halland
SV: rumstemp Brinsea kläckare
« Svar #1 skrivet: 16 mar-15 kl 23:15 »
Kan du inte stänga av alarmen helt på kläckaren? Jag har bara hög temp-alarmet aktiverat på min kläckare. Har inte Brinsea 580 utan en mindre modell
Man har inte alla hönsen hemma om man väljer dv. kochin för självhushållning

Dela detta:

* Inloggade just nu

194 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser