Ja till viss del kan du väl kanske ha rätt Lugnebergagård MEN nu är det väl som så att skor är något som är HÖGST ividuellt så det som är en bra sko för en person kan mycket väl vara rena skiten för en annan och nu är det ju som så att mina fötter knappast följer någon som helst standard och i just detta fallet så är det just m90 kängan som är perfekt för MIN fot.
Jag har testat mendl, lundhags, crispi, haglöfs (som jag bara stoppade i foten i innan jag tog av mig den igen), hanwag och många många fler både kända och okända märken både billiga å svindyra och just m90 kängan är den känga som passar min fot varför har jag aldrig fått ett endaste skavsår i en m90 känga annars? Jag har inte ens behövt "gå in" dom utan dom har varit perfekta från första stund tills sulan släppt.
Så att m90 kängan skulle vara skit håller jag inte alls med om, dessutom så finns det ju många andra kängor med samma typ av sula som har samma problem med sulor som släpper men dom gnälls det inte på i samma utsträckning som på just m90 kängan plus att m90 sulan oftast (inte alltid) släpper efter en viss tids lagring i mob förråd men då är kängan ca 10 år gammal redan.