Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Separerande toasits  (läst 1941 gånger)

Vitis

• Skåne
Separerande toasits
« skrivet: 24 feb-08 kl 18:01 »
Istället för att sabba prinsens tråd med ännumer skitsnack startar jag en egen tråd ...  ;)

Funderar på om det finns nån separerande toasits som man kan sätta på en vanlig toastol ? En rörvaringstank skulle lätt kunna fixas utanför huset, bara en meter från toastolen och att dra ut ett litet rör genom väggen är inte heller några problem.

Finns det nån sånhär tillsats eller måste man byta hela holken ?

Byracka

• -
SV: Separerande toasits
« Svar #1 skrivet: 24 feb-08 kl 18:18 »
Det finns insatser att köpa men förmodligen är insatsen för hög för att få plats.
Dessutom kommer du vid en insats antingen bli tvungen att borra i porslin eller leda urinslangen ner i avloppet till en koppling på stammen.

Filip Skräplund

« Svar #2 skrivet: 24 feb-08 kl 20:07 »
Jag har ett svagt minne av att Sommartorparen (tror jag det var) skrev nånstans att http://www.wost-man-ecology.se/ säljer urinseparerande toalettstolar i andrasortering.
"I never did give anybody hell. I just gave them the truth and they thought it was hell."  Harry S. Truman

Vitis

• Skåne
« Svar #3 skrivet: 24 feb-08 kl 21:54 »
Jag har ett svagt minne av att Sommartorparen (tror jag det var) skrev nånstans att http://www.wost-man-ecology.se/ säljer urinseparerande toalettstolar i andrasortering.

Tack för länken, ska kolla vad dom kan erbjuda.

Dela detta:

* Inloggade just nu

182 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Förvånansvärt väl sammansatt och innehållsrik tidning! Kanske är det just för att den är skriven av entusiaster, inte professionella skribenter, som den andas så mycket glädje och inspiration.
/Jeuce

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser