Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  stor städa  (läst 1076 gånger)

AnnikaE

• Södermanland
stor städa
« skrivet: 13 maj-08 kl 19:09 »
hönshuset.Vad har ni för medel då, kan man ta klorin i hönshuset?/Annika.E
Trio med Ostfriesiska möwen höns ( Tysklant höns). 2 Katter . Har haft höns sen -04.

johe71

SV: stor städa
« Svar #1 skrivet: 13 maj-08 kl 22:06 »
jag använder vatten och såpa... jag har hittils inte haft någon som helst anledning att ens behöva fundera på att använda något annat

curmbox

• Var sak har sin tid
SV: stor städa
« Svar #2 skrivet: 14 maj-08 kl 14:47 »
Jag började med HD3, låter värre än det är ::) Köptes på Högberga vill jag minnas. För doftens skull tillsätter jag lite såpa. Vid storstädning tar jag även Virkon i vattnet.
Till "vardags" dammsuger jag bort dammet med en grovdammsugare.
Har funkat bra tycker jag. Satsa på rejäla gummihandskar, jag köpte ett par kraftiga städhandskar i gummi på granngården som är outslitliga :o. Vanliga från ICA/Konsum går det hål i alltför lätt tycker jag.
Klorin kan man ju rengöra kattlådan med så det går säkert att ha vid hönshusrengöring med.
Ge mig mod att vara den jag är och inte tappa modet för att jag är den jag är

Dela detta:

* Inloggade just nu

73 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Denna tidning snubblade jag över redan 2002 typ, det bästa att lära sig de mästa. Varje person i detta avlånga land borde läsa denna. Butiker borde ta in dessa... älskar denna tidning. Köpte förut mycket böcker i butiken för många år sedan, men dom kom bort, syrakulturen , ost till husbehov och en del andra.
/ Anna-karin A

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser