Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  fönster till växthus?  (läst 1323 gånger)

hildegard

• Moderator
    • Östergötland
fönster till växthus?
« skrivet: 25 maj-06 kl 15:42 »
Fick bl a flera fönster när vår provisoriska skolbyggnad revs för några år sedan. Byggde ett växthus med några av fönstren. Nu är det 3 stycken över ifall någon vill ha. 2 har storleken 130 x 100 cm, 1 är 130 x 210 cm. Alla med karm och dubbla glas. Fönstren går att öppna. Det stora fönstret har i ovandelen samma storlek som de lilla och sedan ett mindre nedanför.
Finns i Rimforsa i Östergötland.

alanis

Re:fönster till växthus?
« Svar #1 skrivet: 28 maj-06 kl 22:44 »
åh precis vad jag söker och dessutom så nära men ändå så långt borta!

Jag bor i norrköping men har tyvärr inte tillgång till någon slags transport.

Finns det möjlighet att åka buss? Hur är förbindelserna?

Eller det finns inte någon slags minsta möjlighet att du någon gång har vägarna förbi här? (eller västervik)

det vore ju såklart juste att få en titt på ditt bygge också.

Tack på förhand!

hildegard

• Moderator
    • Östergötland
« Svar #2 skrivet: 29 maj-06 kl 08:38 »
Hej!
Det går både tåg (kustpilen) och buss till Rimforsa. Kolla med Östgötatrafiken angående tiderna. Sedan är det knappt 3km, men jag kan hämta dig vid stationen om du vill. Så kan du titta på mitt växthusbygge och på resterande fönster.
Transporten kan jag dock tyvärr inte ordna. Du får hitta någon med släpkärra eller riktig stor bil.
Hoppas det ordnar sig.

hildegard

• Moderator
    • Östergötland
« Svar #3 skrivet: 29 maj-06 kl 21:49 »
Hej Alanis,
ev kan transport ordnas ändå. Jag hade en kille här idag som hämtade tegelpannor som jag hade över. Han åker åt ditt håll ibland och kunde ev ta med fönstren. Är du intresserat så ring mig då får du hans tel.nr så kan ni komma överens om ett transportpris.

alanis

« Svar #4 skrivet: 30 maj-06 kl 15:09 »
Det vore jättebra!

jag har precis skrivit ett mail till dig

Dela detta:

* Inloggade just nu

169 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Superbra tidning, väldigt intressanta artiklar.
/ Jimmy

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser