Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Mv-fri, hipp hipp hurra!!  (läst 1580 gånger)

zeina66

• Värmland
Mv-fri, hipp hipp hurra!!
« skrivet: 15 nov-10 kl 19:38 »
Idag har jag efter 10 dagars väntan fått svar på blodproven,jag har mv-fri besättning!!
Alla djuren har köpts in som mv-fria under gångna året...men man vet ju aldrig :-\

Letar efter en g-märkt genbanksansluten bagge inför nästa år..eller obesiktad äldre än 18 mån,någon som har? Bor i västra värmland och kan åka långt om rätt bagge finnes.. :)

Har sett att flera har gutar här på forumet men som kanske inte kommit till skott med en annons. I mina trakter finns inget obesläktat alls..
Allting går - förutom bebisar och tennsoldater

Maddie

• Uppland
SV: Mv-fri, hipp hipp hurra!!
« Svar #1 skrivet: 15 nov-10 kl 19:45 »
Grattis !  :)
Lika glad blev jag när de förlängde vår M3 status utan att behöva ta nya blodprov ! Jippi Jippi  ;D

Kimma

• De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #2 skrivet: 15 nov-10 kl 20:39 »
Grattis!  :D
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

zeina66

• Värmland
« Svar #3 skrivet: 16 nov-10 kl 17:31 »
Grattis till dig Maddie :D Fick du tre år eller totalt fem fr senaste provtillfället? Lite nyfiken....

Maddie

• Uppland
« Svar #4 skrivet: 16 nov-10 kl 21:01 »
Oj,  jag tror att det blev förlängt till 2013, om jag minns rätt.. Tackorna var redan klippta och klara för blodprov när brevet kom  :)

zeina66

• Värmland
« Svar #5 skrivet: 17 nov-10 kl 07:58 »
Okej Maddie...intressant. Har hört att man kan få förlängt itfall besättningen varit mv-fri under många år och den ej haft många kontakter med andra besättningar.

Dela detta:

* Inloggade just nu

310 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Bästa tidningen. Köper ingen annan än denna.
/Christina K

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser