Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Bilder till hemsida??  (läst 1785 gånger)

Falks Bantam Poultry

• www.falksbantam.n.nu
    • Skåne
    • j.i.s fjäderfä
Bilder till hemsida??
« skrivet: 20 dec-10 kl 10:32 »
Hej!
Jag håller på att göra en hemsida där jag kommer skriva in grundfakta om olika hönsraser, så jag undrar om nån här skulle vilja mejla mig några bilder på olika raser, gärna två bilder, en på en tupp och en på en höna. ;D
Plymouth rock dvärg - tvärrandiga. Holländsk dvärg - guldhalsade, blå guldhalsade, silverhalsade, blå silverhalsade, spättade, blå och svarta. En vetefärgad araucana höna och en blandfärgad dvärg kochin tupp.

F.D. j.i.sfjäderfä

Falks Bantam Poultry

• www.falksbantam.n.nu
    • Skåne
    • j.i.s fjäderfä
SV: Bilder till hemsida??
« Svar #1 skrivet: 20 dec-10 kl 20:48 »
Puttar ;D
Plymouth rock dvärg - tvärrandiga. Holländsk dvärg - guldhalsade, blå guldhalsade, silverhalsade, blå silverhalsade, spättade, blå och svarta. En vetefärgad araucana höna och en blandfärgad dvärg kochin tupp.

F.D. j.i.sfjäderfä

The Game

• Gäst
« Svar #2 skrivet: 20 dec-10 kl 20:51 »
Hej du jag har några hårddiskar men jag vet ju inte va jag har för raser på mina..
Alfred är en slags Legbar vet ja..??
mvh
majsan

oskar98

• Fjäderfä!!
    • Skåne
    • www.oskarsorpington.yolasite.com
« Svar #3 skrivet: 20 dec-10 kl 21:29 »
Har mailat dig!
Jag är en grabb på 14 år som har mycket Orpington av ovanliga färger
Har även ett gäng Maraner
Mvh Oskar98 :D

Daniel Sörensen

• Människan är naturens enda misstag.
    • Södermanland
    • Fotoalbum
« Svar #4 skrivet: 21 dec-10 kl 00:13 »
Hej du jag har några hårddiskar men jag vet ju inte va jag har för raser på mina..
Alfred är en slags Legbar vet ja..??
mvh
majsan
Han behöver inte vara renrasig Legbar bara för att han ser ut att vara det...  ;D  ;)
// Daniel
Tidigare bott på gård i Småland och på Gotland där jag ägnade mycket tid åt fjäderfäuppfödning och självhushållning.
Bor nu i lägenhet i Södermanland och spenderar dagarna med balkongodling, fågelskådning och fotografering.
Mina bilder finns på: www.flickr.com/danielmsorensen

Fuglemakeren!

• Norge
« Svar #5 skrivet: 21 dec-10 kl 15:02 »
Du kan låna från www.fuglemakeren.net sultan, malay, dvärg MES, chabo mm
www.fuglemakeren.net
sultan, malay, MES, chabo, silke, dvärgsilke

Falks Bantam Poultry

• www.falksbantam.n.nu
    • Skåne
    • j.i.s fjäderfä
« Svar #6 skrivet: 21 dec-10 kl 15:06 »
Tck det gör jag gärna ;D

F.D. j.i.sfjäderfä

rackarns

• Närke
« Svar #7 skrivet: 22 dec-10 kl 09:17 »
du kan få ta bilder här om du finner någon lämplig:
http://murtorpet.cybersite.nu

Dela detta:

* Inloggade just nu

340 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Precis som flera andra skriver så är det här en tidning som aldrig tycks bli inaktuell. Det senaste numret är precis lika intressant som det som kom för flera år sen. Att varje nummer har ett sorts register på baksidan som ger en snabb överblick av vad tidigare nummer sedan många år tillbaka har handlat om, gör det lätt att hitta precis vad man vill läsa om just nu.

Har man läs-svårigheter kan man dock ha lite invändning mot det lilla typsnittet och den täta texten, speciellt annonserna och baksidorna med extra liten text mot en flerfärgad bakgrundsbild.
/Jennifer

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser