Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  ägg i kläckaren ochså blir det strömavbrott  (läst 6773 gånger)

jag71

• varma höns
    • Skåne
SV: ägg i kläckaren ochså blir det strömavbrott
« Svar #20 skrivet: 11 feb-11 kl 22:26 »
Har man några få ägg så kan man värma dom mot sin kropp ... ::)
Vi har bensindrivet elverk om strömmen drar .

jag hade ju lite mer än några. : ) Det borde ju du veta. :)
har lite djur... mest fjäderfän. ;)

jag71

• varma höns
    • Skåne
« Svar #21 skrivet: 11 feb-11 kl 22:29 »
Mannen här hemma har ju ett elagregat men det skulle ju plockas fram och fixas disel ooch en massa sånt. Just nu så sitter han och funderar på hur han ska fixa ett extra batteri till kläckaren som ska rycka in så fort elen går. Tror att han har en liten hum om hur han ska göra så man inte ens behöver vara hemma. Jag hoppas att han klarar det.
har lite djur... mest fjäderfän. ;)

Kebo

• Bohuslän
« Svar #22 skrivet: 11 feb-11 kl 22:33 »
jag har också en sån och den köpte vi på clas ohlsson. http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=158156817 Funkar utmärkt.

Tackar  helt perfekt!
Optimisten ser möjligheten i varje problem, Pessimisten ser problemet i varje möjlighet.

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
« Svar #23 skrivet: 12 feb-11 kl 17:57 »
Det brukar gå bra när tempen tillfälligt droppar i början . Ett backupp system vore nog en bra plan , vet vi hade en sån anordning till cirekulationspumpen för några år sen .
När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

Dela detta:

* Inloggade just nu

340 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Bästa tidning jag någonsin har läst!
/Jeya M

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser