Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Blev av med en anka..  (läst 1636 gånger)

freakydoris

• Gäst
Blev av med en anka..
« skrivet: 31 jul-06 kl 11:52 »
I morse när jag steg upp så va den ena av mina mignon ankor borta.
Min hund spårade upp blod fläckar så det är rätt kört  :'(

Nu är ju Bengan rätt deppig och skulle gärna vilja ha en eller kanske två flickvänner..
Så om nån i närheten av Umeå har nån vit mignon så skulle både jag och Bengan bli jätte glad!!
Är rätt ofta ner till Sundsvall och upp mot skellefteå..
Snälla hjälp oss!!!

Dollar

• Västerbotten
Re:Blev av med en anka..
« Svar #1 skrivet: 01 aug-06 kl 10:52 »
Beklagar sorgen både för dig och din Bengan. :(

Vet hur det känns och hur ankorna mår som blir ensam. Min anddrake har varit ensam sedan i midsommras då  hans dam fick framfall.

Men med tur i sikte så har vi fått tag på två nya damer som anländer snart så han slipper sällskapa med hönsen. ;D

Lycka till i ditt sökande efter ny partner!!!
25 Tackor av Texel/Dorset, 15 Lantras Getter,Löpankor, 50 tjurar, Jämthund,Border Collie,  Welsh Corgi Cardigan,Luzernstövare, hästar,kaniner, Katter och massa dammråttor...

Dela detta:

* Inloggade just nu

477 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Så mysig, inspirerande och härlig tidning! Sätter igång en känsla av att allt är möjligt. Vill bli självhushållare nu! I framtiden ska vi ha våran gård och Jag längtar så! Livet kan vara bra underbart och det är värt att kämpa för sin dröm så vi kan leva på riktigt. Inte i samhällets ekorrhjul utan ta tillvara på livet till fullo.
/ Linda

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser