Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  jordbruksverkets e-tjänst?  (läst 2729 gånger)

Snarrbon

• Om du inte provar vet du inte om det går
    • Skåne
    • Mettes kaniner
jordbruksverkets e-tjänst?
« skrivet: 20 apr-11 kl 13:56 »
Är det andra än mig som inte kan lägga något i varukorgen när jag försöker att köpa öronbrickor? Och inga tänger att sätt på märkena med får jag fram????
Bor på gård i skogen med sambo, dansk-svensk gårdshund,  kat, genbanksanslutna gotlandskaniner, genbanksanslutna Åsbohöns och Klövsjöfår även dom genbanksanslutna.

betsla

• Jämtland
    • Betsla - me, myself and I
SV: jordbruksverkets e-tjänst?
« Svar #1 skrivet: 20 apr-11 kl 14:41 »
Är det andra än mig som inte kan lägga något i varukorgen när jag försöker att köpa öronbrickor? Och inga tänger att sätt på märkena med får jag fram????

Jag beställde brickor senast där igår... Vad har du för webbläsare etc?
70-talist som bor på vischan i Jämtland med sambo, 3 barn, 1 katt, 13 Åsenfår (genbank 1338 och MV3) och ett gäng höns - hedemora, brun leghorn, dv wyandotte, cream legbar och wyandotte samt lite araucanakorsningar och diverse andra korsningar.

Vurre

« Svar #2 skrivet: 20 apr-11 kl 15:46 »
Har du loggat in med e-leg?
snus? vad är priset på en pris?

morellen

• Västergötland
« Svar #3 skrivet: 20 apr-11 kl 16:40 »
Är du inloggad på rätt del då?
Den är bökig men jag lyckades beställa både brickor o tång, däremot vägrade den låta mig beställa ersättningsbricka i en annan modell än orginalet vilket var surt..

Snarrbon

• Skåne
    • Mettes kaniner
« Svar #4 skrivet: 21 apr-11 kl 06:08 »
Jag  loggade in med e-leg o mitt ppn var rätt o djurslag var rätt. Jag kunde kryssa för vilka brickor o skriva hur många men jag kunde inte lägga dom i varukorgen. O tängerna kom inte alls fram!
Bor på gård i skogen med sambo, dansk-svensk gårdshund,  kat, genbanksanslutna gotlandskaniner, genbanksanslutna Åsbohöns och Klövsjöfår även dom genbanksanslutna.

betsla

• Jämtland
    • Betsla - me, myself and I
« Svar #5 skrivet: 21 apr-11 kl 08:09 »
Jag  loggade in med e-leg o mitt ppn var rätt o djurslag var rätt. Jag kunde kryssa för vilka brickor o skriva hur många men jag kunde inte lägga dom i varukorgen. O tängerna kom inte alls fram!

Ring Jordbruksverket så får du hjälp! Hoppas jag... ::)
70-talist som bor på vischan i Jämtland med sambo, 3 barn, 1 katt, 13 Åsenfår (genbank 1338 och MV3) och ett gäng höns - hedemora, brun leghorn, dv wyandotte, cream legbar och wyandotte samt lite araucanakorsningar och diverse andra korsningar.

Kira

• Småland
« Svar #6 skrivet: 01 aug-11 kl 22:56 »
Är det någon som lyckas beställa märkbrickor via webben?

Lisasgården

• lisasgarden.se
    • Dalarna
    • Lisasgården
« Svar #7 skrivet: 01 aug-11 kl 23:23 »
Jag har beställt flera gånger och det har aldrig varit några problem. Loggar in med bankID sen finns allting, både brickor och tänger av alla sorter. Var nyss in och kikade för att vara säker och det funkade bra den här gången med. Det enda som verkade lite konstigt var att jag var tvungen att trycka "visa tänger" efter att ha valt övrig märkutrustning. Det är det enda jag kan tänka mig att du missar om nåt (??).
« Senast ändrad: 01 aug-11 kl 23:26 av Zoodiak »
Bor på en solig gård ute på landet tillsammans med bonde, dotter och massor av husdjur. Hundar, kattor, höns, gotlandsfår, kaniner för produktion. Har jordbruk med inriktning på kött och spannmål. Både KRAV och konventionellt.
www.lisasgardens.blogspot.com
Kaninproducent på Lisasgarden.se

Snarrbon

• Skåne
    • Mettes kaniner
« Svar #8 skrivet: 02 aug-11 kl 04:42 »
Jag hade ju problem men till en början men dagen efter eller så kom jag in o allt var rätt. Så prova igen i morgon. Eller i dag blir det ju.

Kira

• Småland
« Svar #9 skrivet: 02 aug-11 kl 16:23 »
Idag funkade det:)

Dela detta:

* Inloggade just nu

310 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Superbra tidning, väldigt intressanta artiklar.
/ Jimmy

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser