Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Jag fick en liten mignonanka....  (läst 1049 gånger)

nina77

• Hälsingland
Jag fick en liten mignonanka....
« skrivet: 07 maj-11 kl 21:23 »
En hane på ett år, han är inte färgren, har en vit fläck på bröstet, ser annars ut som en gräsand. Jag fick honom när ingen annan ville ha honom. Trodde jag skulle kunna ha honom med hönsen, han bodde med höns innan. Men mina hönor som har kycklingar flög på honom som galningar. Fick rädda honom kvickt. Nu sitter han ensam ute i en kaninbur, med en balja vatten och mat. Tycker synd om honom som är ensam. Jag funderar på att försöka skänka bort honom till nån som har anktjejer eller ev skaffa honom en egen ankmadam. Men vet ju inte när det kan bli av... vill nån ha honom så hör av er. Vi bor i hälsingland. åker ibland lite söderut och ibland lite åt norr... inte så långt dock. Eller om nån har en mignontjej till honom?? Det vore det roligaste för oss :-) Då kan han få vara kvar ju.

Dela detta:

* Inloggade just nu

189 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Bääästa julklappen!
/Emma

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser