Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Jag blir tokig - rasval  (läst 7088 gånger)

Januschka

• Alla är vi främlingar nästan överallt
    • Västmanland
SV: Jag blir tokig - rasval
« Svar #20 skrivet: 01 jun-11 kl 15:12 »
Hej Vilderness!

Hela din beskrivning andas 'Hedemora' för mig.

:)

Januschka
Whatever you do: If you don't have fun you're doing something wrong!

Vilderness

• Norrbotten
« Svar #21 skrivet: 02 jun-11 kl 21:19 »
tack för alla era svar!!

Det blev till slut Wyondotte ändå, som jag hade tittat på från början :) Det kan dock inte uteslutas att det hamnar Hedemorahöns här också så småningom, hönshuset var större än jag mindes så jag får nog plats med en del :)
American Painthorse, American Quarterhorse, Cocker Spaniel, Wyandotte, Bärbuskar, Trädgårdsland och Örtmedicin!

Lycka

• Ångermanland
« Svar #22 skrivet: 02 jun-11 kl 22:02 »
Vilken storlek och färg.?
Du kommer inte att bli besviken. :D
Hedemorahöns

Vilderness

• Norrbotten
« Svar #23 skrivet: 05 jun-11 kl 11:34 »
Den stora, guldsvartbandad (heter det har jag för mig?) Kycklingarna kläcks i slutet av juni så jag har gott om tid att ställa i ordning för dem  8)
American Painthorse, American Quarterhorse, Cocker Spaniel, Wyandotte, Bärbuskar, Trädgårdsland och Örtmedicin!

Dela detta:

* Inloggade just nu

383 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Så mysig, inspirerande och härlig tidning! Sätter igång en känsla av att allt är möjligt. Vill bli självhushållare nu! I framtiden ska vi ha våran gård och Jag längtar så! Livet kan vara bra underbart och det är värt att kämpa för sin dröm så vi kan leva på riktigt. Inte i samhällets ekorrhjul utan ta tillvara på livet till fullo.
/ Linda

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser