Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hittade gutefår i Uppland!  (läst 5409 gånger)

Iris

• www.skinnarbo.se
    • Uppland
SV: Hittade gutefår i Uppland!
« Svar #20 skrivet: 30 jun-11 kl 09:07 »
Ok, fast jag menade inte att folk ska hålla utkik ÅT mig... Men det händer ju att folk kollar Blocket och andra sidor för egen del och då kanske de kan ha mina grejer i bakhuvudet. Det kan ju även ploppa upp stulna saker på andra sätt.

Jag kollar på runt på säljes-sidor och har spridit detta på allehanda sätt.

Anita G

• Uppland
« Svar #21 skrivet: 01 jul-11 kl 00:46 »
Sätt skällor på ett par eller flera får, så hörs de förhoppningsvis om de gör egna utflykter! Det är ganska trevligt med bjällerklang annars också.
Ulltovan

Trollmor

• Måtte jag inte leva förgäves.
    • -
« Svar #22 skrivet: 01 jul-11 kl 00:55 »
Mja, om något stjäl utrustningen, så kanske fåren också är i farozonen.  Förresten kan man undra, om inte fåren "rymt" på grund av att de blivit störda av en tjuv, som dock inte fick tag på några "stekar".

Isch, vad jag är på dåligt humör idag!  Det är då jag tänker sånt här ...

En får va gla att en ä sum en ä, när en nu ente ä sum en saa.

tamate

• 4 barnsmor som gör så gott hon kan =)
    • Jämtland
« Svar #23 skrivet: 01 jul-11 kl 00:58 »
men att folk inte har koll på mitt och ditt utan ska förstöra =(

här är lugnt, har inte hört någon som haft några problem. och hos oss skulle dom få en rolig överaskning. vår stora hund sover ute nu om nätterna så om någon traskar hit får dom en rejäl utskällning så det hörs i hela grannskapet. =)
-det som inte dödar härdar
www.missneback.se

Dela detta:

* Inloggade just nu

217 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Förvånansvärt väl sammansatt och innehållsrik tidning! Kanske är det just för att den är skriven av entusiaster, inte professionella skribenter, som den andas så mycket glädje och inspiration.
/Jeuce

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser