Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  osexig bock  (läst 5535 gånger)

Trollmor

• Måtte jag inte leva förgäves.
    • -
SV: osexig bock
« Svar #20 skrivet: 23 aug-11 kl 20:47 »
 :o :o >:D >:D  Vad HAR de stackarna varit med om?  Troligen ren tortyr ...   >:D >:D >:D

Det är nog bäst att Du läser på om posttraumatiskt stressyndrom.  Minnen kan poppa upp när som helst, och då kan hon drabbas av samma panik igen.

En får va gla att en ä sum en ä, när en nu ente ä sum en saa.

Anna S

• Glad 26åring som älskar både små och stora djur.
    • Södermanland
    • Afrikanska Dvärggetter
« Svar #21 skrivet: 23 aug-11 kl 20:49 »
Men usch, stackars små getter! Förstår inte hur folk kan behandla djur illa.
Tur att de fick hamna hos dig!
Jobbar med djur och barn, har själv häst, hund, kanin, getter och hamstrar, kika gärna på www.dvarggetter.n.nu :)

Miss Evil

• Skåne
« Svar #22 skrivet: 23 aug-11 kl 20:57 »
Jo jag undrar med vad som hänt.. hade dem i en box i stallet en månad innan de fick komma ut så som tur är springer hon bara hem till stallet om hon får panik. Men det var länge sen hon var så rädd, har tom vant sig vid hundarna när de springer och skäller på de få bilar som kör förbi. Hon stannar även innanför stängslet nu när hon ej har panik för det var jag mest rädd för. Kan ju vara så enkelt att de bara varit bundna inomhus och inte vet ngt annat. Frågan är bara vad som hänt med hornen, kanske varit bundna i dem eller kan de själva gnugga hack i dem? Den yngre verkar ok och ska nog inte vara några problem med.
månskensbonde med man, son, hund, katt, kor, får, getter o kaniner. Bor på en helt underbar plats omgiven av hagar o bokedungar. Försöker att leva i nuet.

Dela detta:

* Inloggade just nu

137 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

Bästa tidningen!
/Malin Eklöv

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser