Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  ;-)  (läst 1439 gånger)

supersnällasilversara

• hellre lite skit i hörnet än ett rent helvete
    • Blekinge
;-)
« skrivet: 20 dec-11 kl 22:43 »
 Misstänker starkt att Isadora och Ingo fick till det idag ;D
Håller tummarna på killing i slutet på maj. Hoppas oxå att Sara blev dräktig förra brunsten då hon inte visar något nu. Stackars stora bocken Henrik fick gå på en promenad med matte istället så de fick vara ifred en stund.
Har 2st svarta orpington + en blå tupp. 3st Kopparfärgad Maran.  2st bruna+2st vita värphöns. 2st dvärgkochin, 2st isbar och några blandisar. 6st dvärggetter, två åsenfår. En vovve!

Trollmor

• Måtte jag inte leva förgäves.
    • -
SV: ;-)
« Svar #1 skrivet: 21 dec-11 kl 10:05 »
Titta efter om Isadora är kladdig på flankerna.  Bocken brukar kleta ner sin hjärtans kär ganska ordentligt!  Oftast kan man också se en lätt påverkan på vulva under något dygn.

Och promenaden gjorde Du nog mest för Henriks skull?  Getter är inte kända för att vara pryda precis ...
En får va gla att en ä sum en ä, när en nu ente ä sum en saa.

supersnällasilversara

• Blekinge
« Svar #2 skrivet: 21 dec-11 kl 14:30 »
Promenaden var för allas skull ;) Henrik vet nog inte hur han ska bete sig  vid brunst längre. Han håller sig därbak på damerna men han hoppar inte upp. Men det låter han inte  Ingo heller göra utan stångar honom ordentligt istället >:D Lilla Isadora stod villigt stilla så jag hoppas att blyge Ingo fick till det.
Har 2st svarta orpington + en blå tupp. 3st Kopparfärgad Maran.  2st bruna+2st vita värphöns. 2st dvärgkochin, 2st isbar och några blandisar. 6st dvärggetter, två åsenfår. En vovve!

supersnällasilversara

• Blekinge
« Svar #3 skrivet: 26 dec-11 kl 20:50 »
Jodå, lilla Isadora blev mycket riktigt kladdig där bak :-[ Så nu hoppas jag att det tog oxå så att bocken är duglig så att säga.
Åh vad jag längtar till våren och killingarna. Det var ju så fantastiskt i våras då jag fick min första killing! Måtte det gå lika bra nästa gång

Dela detta:

* Inloggade just nu

141 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Fantastisk tidning, börjat prenumerera nu xoxo
/Robbin

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser