Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hur mycket aktiverar ni er hund?  (läst 1837 gånger)

Snowy

• -
Hur mycket aktiverar ni er hund?
« skrivet: 03 feb-12 kl 11:48 »
Hej jag gör en liten egen undersökning på min blogg- ( adress hittar ni i signaturen)  tycker det är kul och se hur många timmar folk lägger ner på sina hundar i form av aktivitet/ träning.
Ni får gärna vara med och fylla i undersökningen. En fråga, ett svar och helt anonymt :)

Eurydike

• Småland
SV: Hur mycket aktiverar ni er hund?
« Svar #1 skrivet: 06 feb-12 kl 14:28 »
1-4 timmar om dagen 4-7 dagar i veckan. Viltspår, bruksspår, lydnad och agillity är huvudgrenarna. Men så klart inte allt varje dag. Ibland blir det uppletande, sökövning, rapport, aktiveringsleksaker också. Allt att använda nos och huvud är bra träning/aktivering och variation förnöjer för både hund och matte.  :D

Dela detta:

* Inloggade just nu

180 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har dessa godingar i mitt fritidshus och har lagt band på själv att inte läsa de förens jag har läst ut en annan bok, mycket tråkigare bok, vilket gett mig en rejäl sporre att läsa ut den och börja med dessa tidningar! Har tjuvläst en och spoiler, den var jätteintressant!
/Rebecca B

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser