Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  nya ämnen  (läst 1394 gånger)

Rolle johansson

• Småland
nya ämnen
« skrivet: 26 feb-12 kl 22:19 »
Varför har carnicagruppen tagit över denna sidan ska man läsa något nytt ämne så måste man gå in på carnicagruppen är det bara jag som tycker detta är fel.
det blir liksom som om ämnena döljs.

olof

• Skåne
    • Min blogg med sökord biodling
SV: nya ämnen
« Svar #1 skrivet: 26 feb-12 kl 22:29 »
Det finns väl ingen anledning att gå dit om du inte vill? Det är en informationssida precis som många andra, men knappast en dialogsida som ett forum är.

klarre

• Södermanland
« Svar #2 skrivet: 26 feb-12 kl 22:41 »
Rolle det du tar upp har varit uppe här många gånger, det är många som tycker som du, men det är som det är. Det bästa är väll att skapa och skriva i trådar som intresserar en själv.

Gideon i Roslagen

« Svar #3 skrivet: 27 feb-12 kl 15:19 »
Varför har carnicagruppen tagit över denna sidan ska man läsa något nytt ämne så måste man gå in på carnicagruppen är det bara jag som tycker detta är fel.
det blir liksom som om ämnena döljs.
Vi har inte tagit över någonting! Det är bara för dig att skriva om vad som är tänkvärt i din biodling. Och vi på Carnica skulle uppskatta om du gjorde det! Och du har ju redan startat! Välkommen!

Rolle johansson

• Småland
« Svar #4 skrivet: 27 feb-12 kl 20:36 »
Vi har inte tagit över någonting! Det är bara för dig att skriva om vad som är tänkvärt i din biodling. Och vi på Carnica skulle uppskatta om du gjorde det! Och du har ju redan startat! Välkommen!
Tack Gideon Jag ska försöka jag är inte lika duktig som många av er är men nu tar vi och läger ner detta och prata biodling

Dela detta:

* Inloggade just nu

224 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Bääästa julklappen!
/Emma

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser