Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  --> Sökfunktionen <--  (läst 1984 gånger)

Sirpa

• -
--> Sökfunktionen <--
« skrivet: 08 apr-12 kl 10:40 »
Om sökfunktionen uppe i högra hörnet inte fungerar kan ni använda den här istället:
http://www.alternativ.nu/index.php?page=sok

Det är den med det blå förstoringsglaset ni ska använda då.  :)
« Senast ändrad: 09 apr-12 kl 16:34 av Sirpa »
Höns och Liljor i min trädgård.

AnnikaE

• Södermanland
SV: --> Sökfunktionen <--
« Svar #1 skrivet: 09 apr-12 kl 06:47 »
Om sökfunktionen uppe i högra hörnet inte fungerar kan ni använda den här istället:
http://www.alternativ.nu/index.php?page=sok

Det är den med det blå förstoringsglaset ni använder då.  :)

Kan du parkera det här ämnet, så slipper man leta efter den när man ska söka efter nått. AnnikaE
Trio med Ostfriesiska möwen höns ( Tysklant höns). 2 Katter . Har haft höns sen -04.

Pumpkin

• Värmland
« Svar #2 skrivet: 09 apr-12 kl 09:27 »
Hjälp! Plötsligt kan jag inte längre använda sökfunktionen!!! Katastrof, det är ju min största kunskapskälla! Vad har hänt?????
Everything is an experience

Petter B

• Administratör
    • Västergötland
« Svar #3 skrivet: 09 apr-12 kl 09:32 »
Hjälp! Plötsligt kan jag inte längre använda sökfunktionen!!! Katastrof, det är ju min största kunskapskälla! Vad har hänt?????

Den är tillfälligt avstängd pga belastningen på forumet. Du kan använda http://www.alternativ.nu/index.php?page=sok  så länge.
Vi får se om det går att få tillbaks den gamla funktionen när vi uppgraderat forumet.

« Senast ändrad: 09 apr-12 kl 09:35 av Petter B »

Miss Evil

• Skåne
« Svar #4 skrivet: 09 apr-12 kl 09:56 »
det går ej att använda den sökfunktionen heller =(
månskensbonde med man, son, hund, katt, kor, får, getter o kaniner. Bor på en helt underbar plats omgiven av hagar o bokedungar. Försöker att leva i nuet.

Petter B

• Administratör
    • Västergötland
« Svar #5 skrivet: 09 apr-12 kl 10:02 »
För mig funkar det. Vad händer när du försöker?

kbh

• Gäst
« Svar #6 skrivet: 09 apr-12 kl 10:14 »
det går ej att använda den sökfunktionen heller =(
Märkligt för mig fungerar det kan det ha med vilken webbläsare man använder ? svåraste är ju att hitta sök motorn var gång man ska söka på något tycker ja .

Miss Evil

• Skåne
« Svar #7 skrivet: 09 apr-12 kl 13:49 »
öhmmf sökte nog på fel ställe  :P det var nog googlesök man skulle använda eller hur? Det funkade iaf =)
månskensbonde med man, son, hund, katt, kor, får, getter o kaniner. Bor på en helt underbar plats omgiven av hagar o bokedungar. Försöker att leva i nuet.

Daniel Sörensen

• Människan är naturens enda misstag.
    • Södermanland
    • Fotoalbum
« Svar #8 skrivet: 03 maj-12 kl 00:34 »
Knuffar upp tråden
Tidigare bott på gård i Småland och på Gotland där jag ägnade mycket tid åt fjäderfäuppfödning och självhushållning.
Bor nu i lägenhet i Södermanland och spenderar dagarna med balkongodling, fågelskådning och fotografering.
Mina bilder finns på: www.flickr.com/danielmsorensen

Petter B

• Administratör
    • Västergötland
« Svar #9 skrivet: 03 maj-12 kl 06:19 »
Jag håller på att skapa ett sökindex nu, vilket skulle kunna göra att sökningen kan användas igen. Databasen är sinnesjukt stor, det är därför sökningen tagit så mycket kraft.
Det kan dock ta ett tag, 1% är nu indexerad, efter halva dagen i går...

Dela detta:

* Inloggade just nu

340 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Var väldigt intressant att läsa om vinterskörd. Så blir att försöka sig på det iår. Även mitt intresse för permakultur har väckts och jag hoppas på att det kommer fler artiklar om detta ämne och hur man kan starta upp det hemma.
/Sanna J

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser