Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  vätskefylld kräva  (läst 1300 gånger)

Alseef

• Uppland
vätskefylld kräva
« skrivet: 31 jan-13 kl 19:56 »
hejsan, jag har en Rubinhöna som är drygt 8 månader gammal, igår märkte jag att hon var lite hängig och plockade upp henne.
Hon har en stor bulle på bröstet, fylld med vätska och korn.. den går inte ned helt. den är mindre än i går men långt ifrån bra. hon rör sig långsamt och försiktigt.
Jag har givit levande yoghurt i vattnet och hon dricker, är törstig men äter ogärna. bajsar ändå så något måste lixom gå igenom henne om man säger...
lite olika konsistens på bajset.
Kammen är röd och fin och just nu är hon uppe och struttar runt i vardagsrummet :-\.
tips någon.

Smajsan

• -
SV: vätskefylld kräva
« Svar #1 skrivet: 01 feb-13 kl 15:27 »
Hej!
Jag har inget bra tips men är det inte bara krävan som du känner? Fylld med lite mat och vatten?
Jag är helt borta. Ska gå och hitta mig själv. Om jag skulle dyka upp innan jag kommer tillbaka, så snälla, be mig att stanna kvar och vänta.

Dela detta:

* Inloggade just nu

177 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Som vanligt ett mångfacetterat och informativt nummer om mycket som hör självhushållningen till.
/Håkan

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser