Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  nya boken FÅR  (läst 1178 gånger)

gimskogen

• gimskogen.se
nya boken FÅR
« skrivet: 15 feb-07 kl 14:34 »
Såg att nya upplagan av boken FÅR av Erik Sjödin kostar 209 kr + 19 kr i porto på www.adlibris.com
197,17 Kr + moms..
Kan man ju dra av som fakta literatur om du har gård...
 :)
Mjölkbonde i norra hälsingland, Rödkullor, Fjällkor. Några Roslagsfår och Svärdsjöfår samt våra Linderödsgrisar och Gotlandskaniner o 3 Isländskafårhundar

leifhh

• Gäst
Re:nya boken FÅR
« Svar #1 skrivet: 15 feb-07 kl 15:35 »
Eller ännu hellre köpa den för 220 kr via åters  bokklubb och samtidigt gynna detta emminenta forum....
http://www.alternativ.nu/shop/item_list.php?maingroup=Åters%20bokklubb&secondgroup=Djur

gimskogen

• gimskogen.se
Re:nya boken FÅR
« Svar #2 skrivet: 16 feb-07 kl 01:48 »
Naturligt vis... har bara inte sett den här förrän efter mitt inlägg.. kanske jag inte kollat ordentligt förr... men nu finns den!!!
Mjölkbonde i norra hälsingland, Rödkullor, Fjällkor. Några Roslagsfår och Svärdsjöfår samt våra Linderödsgrisar och Gotlandskaniner o 3 Isländskafårhundar

Dela detta:

* Inloggade just nu

174 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Underbar tidning eftet att jag läst flera nummer hos en väninna är det nu dags för egen prenumeration
/lena S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.

* Nya annonser