Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Beroende avVaktel  (läst 729 gånger)

Vilkhyttan

• Östergötland
Beroende avVaktel
« skrivet: 02 jul-13 kl 19:22 »
Jag bara måste....erkänna...att jag blivit beroende  :-[, råkade köpa några ägg japaner under året å det var så roligt så nu har jag både Japaner och Jumbo  ;D Pluggar färgen som en nörd och bara älskar ALLT ALLT ALLT med dom  :-* sitter i en evighet å studerar dem när de äter, gömmer sig i gräset, galer för första gången osv  o:)... Är som ett barn på julafton när nya ägg kommer med posten å än värre när de ÄNTLIGEN kläcks :o vad får de för färg, hur många blir tuppar/hönor osv osv  ;D som att jag inte har djur sen innan  8) men jag ÄLSKAR dom ju  :-* :-[ ;D, finns det ngn klubb för brytande av avelsberoende tro  ::) nog för att jag har 48 ha att fylla men........

lena70

• Gäst
SV: Beroende avVaktel
« Svar #1 skrivet: 07 jul-13 kl 14:02 »
Håller med.. ;D Dessutom tycker jag att vaktelägg är godare, än både höns och ankägg!!! ;D

Henrik99

• Skåne
SV: Beroende avVaktel
« Svar #2 skrivet: 08 jul-13 kl 19:43 »
haha håller med man kan inget annat än att älska dom små  ;D
Har fem kaniner en hund en katt två akvarium japanska vaktlar och jumbo vaktlar
en silkes höna en dvärg kochin och och snart duvor

Dela detta:

* Inloggade just nu

223 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Genuin och läsvärd! Bra tips och idéer för att stå på egna ben.
/Camilla W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser