Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Bock och kiss  (läst 1757 gånger)

NettanPlettan

• Småland
Bock och kiss
« skrivet: 26 dec-13 kl 13:14 »
Hej!

Min bock har jag börjat lägga ner när han fäktar med sina horn (2 ggr hittills), och varje dag går jag runt i boxen och ger han morötter också.
Idag när han kom fram så ville jag klappa han lite och då hoppade han bakåt och drog en liten kiss på sin vackre mule, och "vittrade" i luften.
Varför gjorde han så???

Man blev ju inte så sugen på att klappa han sen :-X ::)

Mvh Nettan

Edgar

• -
    • Kennel Hustomten
SV: Bock och kiss
« Svar #1 skrivet: 26 dec-13 kl 14:22 »
Han gör sig fin, och parfymerar sig. Då blir han riktigt tilldragande och attraktiv.

NettanPlettan

• Småland
« Svar #2 skrivet: 26 dec-13 kl 20:33 »
OMG.
Det kändes lixom som om det var riktat till mig. Eftersom det bara var han och jag i boxen.  ;) Jag får väl ge han en  :-* o:)

Trollmor

• Måtte jag inte leva förgäves.
    • -
« Svar #3 skrivet: 27 dec-13 kl 05:46 »
Jag tolkar din fina omskrivning som att han körde ut magen åt ena sidan för att komma åt snoppen med munnen.  Då suger han av sig själv, och det är väldigt bekvämt för oss människor - för då blir vi inte duschade med medlet, som jag är rätt säker på är sperma.  (Andra är övertygade om att det är urin, det finns en tråd om det här på Gettavlan, och en av mina kompisar har lovat att försöka ta ett prov och mikroskopera.  Jag har inte hört något om det ännu.)

Vad det än är, så är det irriterande för människohud, och den lukten sätter sig stadigt fast i kläderna.  :P
En får va gla att en ä sum en ä, när en nu ente ä sum en saa.

NettanPlettan

• Småland
« Svar #4 skrivet: 27 dec-13 kl 17:21 »
Otroligt fräscht! ;D
Går inte ens tvätta ur doften ur mitt hår ::)  :-X Nu får man veta vilka som är ens äkta vänner o:) ;)
Mikroskopa låter bra, eller VILL man veta!?

Trollmor

• Måtte jag inte leva förgäves.
    • -
« Svar #5 skrivet: 28 dec-13 kl 01:15 »
Fastnar i håret - det är bara förnamnet!  :P  Och ja, jag vill veta.  Om ni andra inte vill det, så är det frivilligt att läsa ev rapporter!
En får va gla att en ä sum en ä, när en nu ente ä sum en saa.

skräptanten

• Jane of all trades
  • Självhushållare på svennebanan-PRAO
    • Småland
« Svar #6 skrivet: 28 dec-13 kl 12:32 »
Nu får man veta vilka som är ens äkta vänner o:) ;)
Ja, det är ju bocken... 8)

Jag är rätt säker på att det som bockar parfymerar sig med är urin, som under brunstsäsong får sin starka doft av hormoner och kanske även feromoner.
Mjölk ger starka ben. Ekeby-utgödsling ger starka armar också.

NettanPlettan

• Småland
« Svar #7 skrivet: 28 dec-13 kl 21:12 »
Hehe!

Dela detta:

* Inloggade just nu

140 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Som alltid mycket nöjd. Stycket med "Att ta vara på en gris" var kanon på alla sätt! Gillar nybörjarbreven mycket.
/Marie Mårtensson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser