Jag är kvinna, 51 år, som bor på en gård i Bohuslän med både skog, åker och äng. Jag har lite får, en hund, odlar grönsaker och har självhushållarambitioner. Men gården har så mycket mer potential än vad jag kan och orkar utnyttja. Nu undrar jag om du finns där ute som vill bo på en gård där det finns plats att förverkliga alla möjliga drömmar om skogsbruk, jordbruk, djurhållning, odling, snickeri mm. Om du har ambitioner du inte kan förverkliga där du befinner dig just nu, tveka inte att skriva några rader till mig! Speciellt intressant vore någon med intresse för skogsbruket, kanske någon som kör i skogen med häst eller bara vurmar för hyggesfritt skogsbruk. Kunskap om och erfarenhet av motorer och maskiner är ett plus, eftersom jag själv har kunskapsluckor just där.
Som person är jag jordnära, envis, händig, stark, arbetar gärna fysiskt i lagom dos, har humor och nära till skratt. Jag uppskattar närhet, ärlighet och initiativförmåga. Att arbeta och skratta tillsammans, att dela både det tunga och det roliga, det är att leva på riktigt. Vi behöver inte dela precis samma intressen, men kan hjälpas åt när det behövs.
Jag söker först och främst en livskamrat (man), men jag har insett att det är mycket att hoppas på att hitta någon som man klickar med OCH som vill dra åt ungefär samma håll. Så jag är öppen även för annan kontakt, en vän, en kompanjon, en kollega, en affärspartner. Skriv några rader i ett meddelande så får vi se vart det leder! /Anna