Hej!
Jag är en glad, positiv och social tjej på 31 år. Jag är en riktig naturälskare. Jag är gärna i skogen och tar lugna promenader. Baka, fotografera, trädgårdsarbete och allt inom miljö och hållbarhet är några av mina största intressen. Att gå i butiker och konsumera mycket kläder och prylar är inte vad jag föredrar. Jag är mycket hellre ute och promenerar i naturen, umgås med vänner och familj och påtar i trädgårdslandet. Har dock inget eget ännu vilket jag drömmer om att ha.
Jag bor i lägenhet i Örebro (en bit bort från centrum, har skog bakom lägenheten). Jag bor med min katt som liksom mig älskar att strosa i skogen. Både jag och min katt är morgonpigga och tar skogspromenader nästintill varje morgon. Jag jobbar just nu som vikarie på förskola vilket passar mig då jag tycker mycket om barn. Jag är även aktiv i några föreningar inom miljö och natur
För ett par år sedan började jag en folkhögskolekurs inom hållbar omställning i teori och praktik då en stor del var om ekologisk odling och permakultur. Blev mer intresserade av detta under året jag gick på kursen. Bodde då i kollektiv med mina vänner från klassen och var självförsörjande på grönsaker, potatis och annat.
Saknar att ha odlingar och önskar att jag kunde få "påta i trädgård" ofta. Djur är också viktigt i mitt liv vilket jag också hoppas skaffa fler än min katt. Och ett litet eget bageri eller gårdscafé vore heller inte så dumt att ha då jag kan baka mycket surdegsbröd och annat gott??.
Jag önskar att jag kunde få träffa en kille i min ålder (eller ett par år yngre eller äldre), som delar mina intressen med natur, djur och helst även miljö och odling. Killar som sitter framför datorn eller tv-n från morgon till kväll är inte så passande mig dårå. Utan någon som tycker om att vara ute oavsett väder och vandra, plocka svamp och bär eller vara aktiv på annat sätt utomhus.
Jag önskar att få bo tillsammans med dig som respekterar,accepterar mig för den jag är oavsett om jag inte sminkar mig, följer modet osv. Rökning och snus är inget jag heller är förtjust i så vore ju bra om du var fri från detta.
Var hittar jag dig i landet? Finns du förhoppningsvis i Örebro med omnejd? Kontakta mig om du tycker att du passar in på beskrivningen?
Men fler vänner som gillar friluftsliv (både killar och tjejer) är ju heller inte fel att få??!