Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Bilder från farmen  (läst 1249 gånger)

Tommesbo

Bilder från farmen
« skrivet: 27 jun-08 kl 21:38 »
Hoppas jag inte lagt den här tråden i fel forum i såfall förlåt mig. Men här är lite bilder på hur det är hemma hos oss. Det är alltid roligt att kolla in hur andra har det.

Rakadero

• Västergötland
    • Reflections of Rachel
SV: Bilder från farmen
« Svar #1 skrivet: 27 jun-08 kl 22:17 »
Det ser jättefint ut, vad är det för sorts hönor?
Fyrtiotalet underbara hönor och tuppar av raserna vit leghorn, brun leghorn, blomme, australorp, sussex, plymouth rock, orpington, rir, lohmann och några blandningar mest leghorn-blomme-lohmann. Sju älskade katter. Två välartade söner. En händig make. Och så jag...

Tommesbo

SV: Bilder från farmen
« Svar #2 skrivet: 27 jun-08 kl 23:20 »
Det är 1 Sussexhöna 1 Faverollehöna vit Lohman och en blandning Faverolle-Lohman och en Hedemoratupp. Kläckaren är fylld med Maran.
Har även kycklingar i en annan tråd Orp,NH,Sussex,Maran.Förhoppningsvis blir det Marankycklingar till salu senare.

Dela detta:

* Inloggade just nu

9 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Supernöjd med den nya tidningen! Ska fixa ny betalning nu så vi har täckt upp det kommande året, ser fram emot att bygga upp ett litet bibliotek av tidningarna. :) Och maken är ivrig att få testa på ölbryggandet som finns med i senaste numret.. :P
/Maria Örni

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser