Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Ställningskrig i hundgården??  (läst 1529 gånger)

Hattstugan

• -
Ställningskrig i hundgården??
« skrivet: 13 sep-12 kl 14:18 »
Har två stora hundar i hundgård dagtid (inne på natten). Nattetid kommer räven och rumstrerar runt i hundgården och kryper in under verandan till hundhuset (ditunder kan hundaran inte ta sig). Den gräver, bajsar och drar runt saker. Detta gör att hundarna är vansinniga på morgonen när jag släpper ut dem i hundgården. Dom försöker i princip välta hela verandan till hundhuset, gräva, vända upp plattor osv. När jag kommer hem på em är hela hundgården upp-och-ned vänd sen eländet med räven började. Vad göra?
Det är inte illa jag har ju apa, häst och villa
en kappsäck full med pengar det är ju också bra att ha!

Existens!

• Gäst
SV: Ställningskrig i hundgården??
« Svar #1 skrivet: 13 sep-12 kl 14:28 »
vet inte om det finns nåt som hundar hatar så intensivt som rävar.. Så se till att räven inte tar sig dit, det är nog det enklaste.

kbh

• Gäst
SV: Ställningskrig i hundgården??
« Svar #2 skrivet: 13 sep-12 kl 15:11 »
Låt dom bo ute et par nätter så ska du se

Dela detta:

* Inloggade just nu

145 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Rotade fram denna då ja nyss fått barn. Bra förklarat i "från tröja till blöja" som sagt.. gott o blandat!!!
/Sanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser