Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Glasburkar,flaskor etc....??  (läst 7033 gånger)

MorgaineFallen

Glasburkar,flaskor etc....??
« skrivet: 01 dec-05 kl 22:47 »
   Var tusan köper jag burkar och flaskor till hemgjorda produkter??....Jag ser alltid bilder på vackra varor i vackra sådana...Men har aldrig sett ngra till salu??...Är jag blind eller vad... ???
      Kramkram/M

andreana

• Gäst
Re:Glasburkar,flaskor etc....??
« Svar #1 skrivet: 05 dec-05 kl 10:24 »
Hejsan!
Jag fann jätte fina glasburkar med lock ( den modellen som har en gummit ring som man kan ta loss) på Överskottsbolaget, dom var jätte billiga & jag har använt dem i 2 omgångar nu.
Annars har dom på Åhlens i 3 pack. ;D
Mvh Andrea  

Hemikring

• Gäst
« Svar #2 skrivet: 09 feb-06 kl 23:19 »
Om det räcker med halvlitersburkar så kan du tala med en biodlare. De köper burkar i stora mängder.

Jag vill också hitta burkar, i storlek 2-3 liter ungefär.

Vitis

• Skåne
« Svar #3 skrivet: 10 feb-06 kl 00:34 »
  Var tusan köper jag burkar och flaskor till hemgjorda produkter??

Idag är din lyckodag för jag har adressen du behöver :

Flaskor & Burkar
Lundavägen 6, Box 157,
241 22 Eslöv
Telefon 0413-557799
Fax 0413-61132
E-post flaskorburkar@telia.com

Skicka ett mail till dem så får du en katalog och prislista. Dom har jättebra sortiment och bra priser och man behöver inte köpa pallvis utan lådor med 10-150 burkar beroende på storlek.

Dela detta:

* Inloggade just nu

186 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressant och inspirerande läsning! Jag har lärt mig mycket användbart, bl.a inför eventuella framtida getter. Tidningen är dessutom väldigt fin att bläddra i. Otroligt prisvärd! En får mycket för sina 30 kronor.
/Sofie S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser