Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Prova odlingstidning  (läst 1708 gånger)

odlaren

• Ekologisk Trädgård
Prova odlingstidning
« skrivet: 06 feb-07 kl 12:19 »
Hej!

Även i år går det bra att beställa gratisnummer av tidskriften Odlaren. Vi skriver om ekologisk odling för självhushållning och om ekologisk mat. Tidningen ges ut av Fobo -Förbundet för organisk-biologisk odling.
Skriv ett mejl till odlaren@kagus.nu och ange din postadress så får du ett nummer av tidningen.

Hälsar
karin Jansson
redaktör

Anne S

• Gäst
Re:Prova odlingstidning
« Svar #1 skrivet: 19 feb-07 kl 23:01 »
Jag är med i Fobo sedan förra våren, så jag behöver ingen gratistidning. Däremot vill jag passa på och berömma senaste numret. Det var så mycket intressant och inspirerande läsning! Tack!

Alba

• Södermanland
« Svar #2 skrivet: 20 feb-07 kl 18:41 »
Ja, tack så mycket! Fick tidningen hem i brevlådan förra veckan, mycket intressant att läsa!

Ska bli prenumerant så fort kassan tillåter.

/ Alba
Trädgårdsmästare, viltrehabiliterare, mångsysslare som bor med sambo, finaste dottern och två sällskapskaniner i ett litet torp vid vägs ände

vårlök

« Svar #3 skrivet: 05 mar-07 kl 13:34 »
Hej!

Jag vill tacka  så mycket för tidningen som vi fick förra veckan. Mycket inspirerande läsning inför odlingsåret! Jag hoppas också kunna prenumerera så småningom...
Alternativare i startgroparna

roanna

• Bohuslän
« Svar #4 skrivet: 07 mar-07 kl 21:32 »
Tack för tipset jag skrev direkt. Denna tidning hadde jag förr tyckte den var jättebra, men sluta väl när inte ekonomin fanns

odlaren

• Ekologisk Trädgård
« Svar #5 skrivet: 20 mar-07 kl 09:31 »
Kul att så många provar och gillar vår tidning. Nästa nummer handlar bland annat om morotsodling och tidigt grönt.
Det går fortfarande bra att beställa gratis provex från odlaren@kagus.nu. Genom att gå med i Fobo - Förbundet för organisk biologisk odling stödjer man den ekologiska odlingen i Sverige och får tidningen på köpet.

Välkomna!
Karin Jansson

Dela detta:

* Inloggade just nu

127 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Precis som flera andra skriver så är det här en tidning som aldrig tycks bli inaktuell. Det senaste numret är precis lika intressant som det som kom för flera år sen. Att varje nummer har ett sorts register på baksidan som ger en snabb överblick av vad tidigare nummer sedan många år tillbaka har handlat om, gör det lätt att hitta precis vad man vill läsa om just nu.

Har man läs-svårigheter kan man dock ha lite invändning mot det lilla typsnittet och den täta texten, speciellt annonserna och baksidorna med extra liten text mot en flerfärgad bakgrundsbild.
/Jennifer

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser