Vi har nu gett en hel del kycklingvingar till hunden, råa så klart

Gett bra resultat! Ger också en del fet fisk och så flyttade vi hennes hundsäng till balkongdörren där det är kyligare. Hon ville helst ligga vid dörren direkt på golvet, tror det var för varmt att ha den inne i vardagsrummet. Nu ligger hon i sängen hela nätterna och jag inbillar mig att det är bra. Då drar det inte på samma sätt som när hon ligger direkt på golvet, tror jag i alla fall, hehe
Sen har jag alt oftare tagit mig tid att stretsja hennes ben och massera henne.
Hur som så är det väldigt sällan nu som hon är så där stel så hon haltar efter att hon sovit. Tycker hon verkar piggare med!
Ett tipps jag fick som jag vill dela med mig av men som jag vill att man pratar med vetrinär om INNAN man provar var från en man som hade en 11 år gammal hund.
Han gav den en halv banalbyn (heter det så?) varje dag. Hunden blev otroligt mycket piggare och verkade alltid helt smärtfri till han 12 år gammal bara somnade in ute under sitt favorit träd.
Jag skulle inte testa det om jag inte först diskuterat det med vetrinär då det är människomedicin och jag aldrig skulle ge det bara så där ändå till ett djur.