Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Vaf*n är det här? :/ *varning för lite obehaglig bild*  (läst 9287 gånger)

Fredrikslund

• Södermanland
SV: Vaf*n är det här? :/ *varning för lite obehaglig bild*
« Svar #20 skrivet: 01 apr-11 kl 16:34 »
hahaha jag fatta fan inte vad du snacka om för var helt 100 på att det va nakenhalsen du nyligen lagt in i biblioteket. Jag ser ju att den har huvudet ner i ägget, vad tusan dillar hon om?!! tänkte jag xD

Daniel Sörensen

• Människan är naturens enda misstag.
    • Södermanland
    • Fotoalbum
« Svar #21 skrivet: 01 apr-11 kl 16:39 »
Haha! ;D Och jag visste redan om detta ;) Annars hade jag gått på det, tror jag :P
Tidigare bott på gård i Småland och på Gotland där jag ägnade mycket tid åt fjäderfäuppfödning och självhushållning.
Bor nu i lägenhet i Södermanland och spenderar dagarna med balkongodling, fågelskådning och fotografering.
Mina bilder finns på: www.flickr.com/danielmsorensen

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
« Svar #22 skrivet: 01 apr-11 kl 16:50 »
hahaha jag fatta fan inte vad du snacka om för var helt 100 på att det va nakenhalsen du nyligen lagt in i biblioteket.

Då hade du dubbelfel. ;D För jag la in en nakenhals i glädjetråden, inte biblioteket. ;D Och för det andra så är detta ett syskon till den. ;) ;D Därför blir det också problem att döpa den till April för jag har redan blandat ihop den med de andra 3.  :-\ April hela högen! ;D
Var rädd om det liv ni har, ni vet aldrig när det tar slut ...
♥♥♥ www.honsitrunsby.webs.com ♥♥♥ ~~~ www.hönsträff.se ~~~ Visar vägen till kacklet ~~~
Kommer ni till Byledagen 25/5 - 2013? :) http://www.facebook.com/events/465511106842445/?fref=ts

Vackerbacken

• Vackerbackens Vackra.
    • Norrbotten
    • Vackerbacken
« Svar #23 skrivet: 01 apr-11 kl 18:08 »
Hahaha, det såg verkligen ut som ett monter. :o
Vackerbacken

oskar98

• Fjäderfä!!
    • Skåne
    • www.oskarsorpington.yolasite.com
« Svar #24 skrivet: 01 apr-11 kl 19:03 »
Haha! ;D Och jag visste redan om detta ;) Annars hade jag gått på det, tror jag :P
Du daniel.
Jag visste det också då du var inte ensamm.
Jag är en grabb på 14 år som har mycket Orpington av ovanliga färger
Har även ett gäng Maraner
Mvh Oskar98 :D

Bettan Jernberg

• Värmland
« Svar #25 skrivet: 01 apr-11 kl 19:27 »
Ha ha ha........ Den var bäst ida´!  Ha ha ha, skulle inte  i min vildaste fantasi kunnat ta den.  ;D

Mormors visdomsord: -Lyssna på andra, men gör som du själv vill...

gernsö

• Skåne
« Svar #26 skrivet: 01 apr-11 kl 19:28 »
afan, den gick jag på, var för tidigt att glo på bilder så jag bara bad om en bättre.........buuuuuuuuu
taskigt........
jag som inte brukar gå på sådant, var nog lite för trött.......
 8)
Kör hårt, livet är så jävla kort.
Här finns många djur men avel på sussex stor vit col, dv cochin,  korsningsgäss, myskankor i udda färger och sumatra.
Har ko, häst, hund,får, katt och sambo...

Azoo-Lina

• Jag kan inte allt. Men väldigt mycket ;-)
    • Skåne
    • Fru Laurin
« Svar #27 skrivet: 01 apr-11 kl 19:31 »
 ;D Nu blev jag kanske inte så lurad då jag kläckt en del nakenhalsar genom åren  ;D Dessutom är detta lilla moster ett barn till min ena Nakenhalsgrupp  :-* Men jag fick plötsligt  en lite busig tanke >:D

Ibland när jag skickar avelsägg skickar jag med några bonusägg för att fylla kartongen. De flesta brukar kläcka dessa ägg även om det är av en annan ras än det dom beställde. Kanske ska jag börja skicka med monsterkycklingar för att skrämmas lite  ;) 8) o:)

Har en underbar gubbe, 4 omöjliga vovvar, 6 busiga katter, lagom många höns och ankor och ett par hundra tusen bin! Läs mer om oss här http://www.frulaurin.n.nu eller här http://oloflaurin.blogspot.com/

gernsö

• Skåne
« Svar #28 skrivet: 01 apr-11 kl 19:33 »
FYYYYYYYYYYYY  >:D
Kör hårt, livet är så jävla kort.
Här finns många djur men avel på sussex stor vit col, dv cochin,  korsningsgäss, myskankor i udda färger och sumatra.
Har ko, häst, hund,får, katt och sambo...

Daniel Sörensen

• Människan är naturens enda misstag.
    • Södermanland
    • Fotoalbum
« Svar #29 skrivet: 01 apr-11 kl 19:38 »
Du daniel.
Jag visste det också då du var inte ensamm.
Jag har inte sagt att det bara var jag som visste det  ::)
Tidigare bott på gård i Småland och på Gotland där jag ägnade mycket tid åt fjäderfäuppfödning och självhushållning.
Bor nu i lägenhet i Södermanland och spenderar dagarna med balkongodling, fågelskådning och fotografering.
Mina bilder finns på: www.flickr.com/danielmsorensen

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
« Svar #30 skrivet: 01 apr-11 kl 21:24 »
Daniel, Oskar, Lina och Trallallaa visste om min plan. ;)
Jag har för övrigt räknat helt tokigt... Upptäckte att det är 6st nakenfishalsar i kläckaren nu. Måste ha ploppat ut i smyg.  :-[ Här är de när de har torkat, påminner om små gorillor tycker jag! ;D

♥♥♥ www.honsitrunsby.webs.com ♥♥♥ ~~~ www.hönsträff.se ~~~ Visar vägen till kacklet ~~~
Kommer ni till Byledagen 25/5 - 2013? :) http://www.facebook.com/events/465511106842445/?fref=ts

trallallaa

• Gäst
« Svar #31 skrivet: 01 apr-11 kl 21:29 »
Åh, vad söta de är...fast jag gillar ju stridshöns också, så jag är nog lite konstig  :-[...

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
« Svar #32 skrivet: 01 apr-11 kl 21:31 »
De är ännu sötare i verkligheten! ;D Och så varma och lena!  :-[

Dalton

• Dalsland
« Svar #33 skrivet: 01 apr-11 kl 22:46 »
Ha ha ha! Jag har ju inga egna höns så jag tittade och tittade på bilden men kunde inte se något konstigt, tänkte att det är väl bara nacke och huvud? Och det var det ju, vilken tur.  :D

Jennyt

• Västergötland
« Svar #34 skrivet: 01 apr-11 kl 23:11 »
Men i ärlighetens namn..... så kan de ju bara inte se ut ;D ;D ;D..... Det är i sanning det fulaste jag skådat :-X o:) ;D ;D ;D

Kram till er alla :-* :-* :-*
På gården samsas vi med tre katter, fyra hästar och ett helt gäng höns. Skånsk Blomme och Dvärg Kochin. Genbank för Svensk Blåanka sedan 2011.
Titta gärna in på www.jennysgröna.se

Dela detta:

* Inloggade just nu

234 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Det här är tidningar som jag kommer hålla reda på och spara på samma ställe, de fungerar som en uppslagsbok!
/Lovisa

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser