Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Köp-Byt-Säljdag i Asker  (läst 1234 gånger)

Spindel

• Bohuslän
    • Helenas mignon
Köp-Byt-Säljdag i Asker
« skrivet: 02 apr-11 kl 10:40 »
KÖP-BYT-SÄLJEDAG
När ?   Lördag den 9 april 2011 Kl 10oo – 15oo
Var ?  Fiskinge gården i Asker
Jag skall åka dit och om det är någon som vill åka med för en bensinslant så finns det plats kör uddevalla-Lidköping-Mariestad-Kumla dit och hem Linköping-Hörby-Jönköping, skall hämta några ankor, så det blir en dagstur  ;D
http://www.b-r-f.net/index.html
Bor på landel i ett underbart hus, med min goa gubbe,en hel hop ungar, 3 snälla vovvar, 2 lata kattgubbar,Genbank med finfina Bohuslän-Dals Svarthöns, ekorrar i träden och ja ett okänt antal fiskar, mignon ankor och en urgullig kanin

rackarns

• Närke
SV: Köp-Byt-Säljdag i Asker
« Svar #1 skrivet: 09 apr-11 kl 17:50 »
Trevligt idag! Kalasväder till skillnad från förra gången :)
Jag kom hem med ägg från svart löpanka, kejsaranka, blå leghorn och holländsk vithätta.
Himla gott fika och fina höns att titta på.

Spindel

• Bohuslän
    • Helenas mignon
SV: Köp-Byt-Säljdag i Asker
« Svar #2 skrivet: 09 apr-11 kl 21:23 »
ja  ;D fast va det blåste jag fick hämtat mina super fina ankor
Bor på landel i ett underbart hus, med min goa gubbe,en hel hop ungar, 3 snälla vovvar, 2 lata kattgubbar,Genbank med finfina Bohuslän-Dals Svarthöns, ekorrar i träden och ja ett okänt antal fiskar, mignon ankor och en urgullig kanin

Dela detta:

* Inloggade just nu

259 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- En kanontidning på alla vis!
/Michael Andreasson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser